افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
1

فاضل لنکرانی: بعد از اتفاقات سال گذشته تعداد دانشجویان جوان افزایش یافته است

  • کد خبر : 168147
فاضل لنکرانی: بعد از اتفاقات سال گذشته تعداد دانشجویان جوان افزایش یافته است

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir): حوزه: رئیس مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) گفت: طلبه ای که لباس اداری به تن دارد در هیچ جا و هیچ میزی ظاهر نشود. آیت الله محمدجواد فاضل لنکرانی روز دوشنبه در مراسم عمامه گذاری طلاب حوزه علمیه رسالت قم، با بیان اینکه عمامه لباس و نشانه دین است، گفت: این […]

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir):

حوزه: رئیس مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) گفت: طلبه ای که لباس اداری به تن دارد در هیچ جا و هیچ میزی ظاهر نشود.

آیت الله محمدجواد فاضل لنکرانی روز دوشنبه در مراسم عمامه گذاری طلاب حوزه علمیه رسالت قم، با بیان اینکه عمامه لباس و نشانه دین است، گفت: این عمامه نشان دین است.

یکی از اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به اینکه در هیچ جای دیگری چنین نمادی وجود ندارد، گفت: فردی که لباس دین و پیامبر (ص) می پوشد باید کاملاً خود را وقف دین کند.

آیت الله فاضل لنکرانی با بیان اینکه وظیفه انسان با این عمامه سنگین می شود، اظهار داشت: عمامه گیر باید نسبت به اعمال خود حساسیت بیشتری داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه دشمن این عمامه را هدف قرار می داد و به دنبال منزوی کردن روحانیت بود، خاطرنشان کرد: خوشبختانه بعد از اتفاقات سال گذشته تعداد طلاب جوان با این لباس بسیار افزایش یافته است و باید این روند را حفظ کنیم.

وی با بیان اینکه این لباس هدیه خداوند به ماست، تصریح کرد: با پوشیدن این لباس باید ارتباط ما با مردم بهتر شود و بیشتر به آنها خدمت کنیم.

مدیر مرکز فقهی ائمه اطهار علیهم السلام با اشاره به اینکه این لباس باید تواضع و اخلاق را برای ما به ارمغان بیاورد، یادآور شد: با این لباس بر درخشش و برکت زندگی شما افزوده می شود.

فاضل لنکرانی در بخشی دیگر از سخنان خود با تاکید بر اینکه باید به خدا ایمان داشته باشیم گفت: با حسن ظن به خدا انسان امید پیدا می کند و جبهه مقاومت توانست با امید به خدا و حسن نیت به خدا مقاومت کند. بزرگترین ویژگی جبهه مقاومت است.

مدیر مرکز فقهی ائمه اطهار علیهم السلام با تاکید بر اینکه حسن ظن به خدا عبادت است، تصریح کرد: اگر انسان با تکلیف نزد خدا بیاید، خداوند با یک دانه نمک به سراغش می آید و انسان باید ایمان داشته باشد. در این مورد.

وی با اشاره به اینکه هرگز نباید در مسیر شناخت دین خدا احساس ناامیدی و ضعف کنیم، خاطرنشان کرد: اگر انسان خود را باور داشته باشد مغرور می شود اما اگر استعدادهای خود را سرمایه های خدادادی بداند به موفقیت می رسد. .

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=168147

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.