افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
0

فاز عملیاتی طرح ویژه نظارت بر بازار از 24 اسفندماه در آذربایجان شرقی آغاز می شود

  • کد خبر : 217506
فاز عملیاتی طرح ویژه نظارت بر بازار از 24 اسفندماه در آذربایجان شرقی آغاز می شود

محمدجعفر عظمایی در گفتگو با بازار افزود: فاز عملیاتی با محوریت بازرسی و با هدف کنترل کالاها و خدمات مصرفی و برنامه ریزی های لازم برای برگزاری نمایشگاه های عرضه مستقیم از 24 اسفند لغایت 3 فروردین ماه سال آینده اجرا می شود. در تبریز و در 19 شهر استان انجام شده است. تا پایان […]

محمدجعفر عظمایی در گفتگو با بازار افزود: فاز عملیاتی با محوریت بازرسی و با هدف کنترل کالاها و خدمات مصرفی و برنامه ریزی های لازم برای برگزاری نمایشگاه های عرضه مستقیم از 24 اسفند لغایت 3 فروردین ماه سال آینده اجرا می شود. در تبریز و در 19 شهر استان انجام شده است.

تا پایان سال 600 غرفه نمایشگاهی در تبریز برپا می شود و ادامه داد: تاریخ برگزاری 9 نمایشگاه در شهرستان ها مشخص شده و تمامی شهرستان ها موظف به رعایت دستورالعمل برگزاری نمایشگاه های پایان سال هستند.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی با اشاره به اهمیت بهره برداری از ظرفیت فوق العاده فروش کالا و خدمات در روزهای پایانی سال گفت: در طرح نظارتی اولویت این اداره کل است. گزارش های دریافتی از مردم است، زیرا تجربه نشان داده است که هر چقدر هم طبق گزارش مردمی میزان کشف تخلفات افزایش یافته و ارتباط بین بازرسی و ارسال پرونده های ارسالی به تعزیرات در این حوزه بیش از پیش دقیق می شود.

عظمایی افزود: گشت های مشترک بازدارندگی زیادی دارند و در این زمینه گشت های مشترک با همکاری تعزیرات حکومتی ساماندهی می شود.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی گفت: در طرح نظارتی ویژه بر روی بخش‌های پوشاک، شیرینی و شکلات، بانک مواد غذایی، خشکبار، کیف و کفش و سایر کالاهای پرمصرف تمرکز شده است.

وی موضوع تحویل محصولات به نمایشگاه های استان را مهم دانست و افزود: با برگزاری نمایشگاه ها انتظارات مردم در خصوص خدمات نیز افزایش می یابد. امیدواریم با تلاش جمعی بتوانیم میوه ها و بسیاری از اقلام مورد نیاز مردم را تامین کنیم. مانند مرغ و گوشت قرمز برای ارائه خدمات کافی.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=217506

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.