افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 28 October , 2024
3

فاز اول توزیع ایردراپ آیگن لیر + نحوه دریافت آن آغاز شد

  • کد خبر : 260917
فاز اول توزیع ایردراپ آیگن لیر + نحوه دریافت آن آغاز شد

EigenLayer، یک پروژه مورد انتظار در فضای بلاک چین، انتشار توکن EIGEN خود را از طریق بنیاد Eigen آغاز کرده است که نقطه عطف مهمی برای این پروژه است. در این سرزمین همه برنده اند! با این حال، با وجود هیجانی که در اطراف ایردراپ وجود دارد، توکن های توزیع شده در حال حاضر غیرقابل […]

EigenLayer، یک پروژه مورد انتظار در فضای بلاک چین، انتشار توکن EIGEN خود را از طریق بنیاد Eigen آغاز کرده است که نقطه عطف مهمی برای این پروژه است.

در این سرزمین همه برنده اند!

با این حال، با وجود هیجانی که در اطراف ایردراپ وجود دارد، توکن های توزیع شده در حال حاضر غیرقابل انتقال هستند و به گفته Blockchain Homeland، امکان معامله آنها به تاریخ آینده موکول شده است. شایعات در حال پخش در جامعه حاکی از آن است که ارزش بازار کاملاً رقیق شده توکن EIGEN می تواند به 15 میلیارد دلار برسد.

EigenLair که به دلیل خدمات بازسازی خود در شبکه اتریوم شناخته شده است، با پشتوانه سرمایه گذاری قابل توجه بیش از 100 میلیون دلار از حامیان بزرگی مانند Andreessen Horowitz توجه جامعه بلاک چین را به خود جلب کرده است. سیستم امنیت یکپارچه (Pooled Security) این پلتفرم در حال حاضر 16 میلیارد دلار سپرده کاربران دارد که به پذیرش گسترده آن در فضای کریپتو کمک می کند.

نارضایتی کاربران از توزیع Aigen

با وجود هیاهویی که در اطراف Aigen وجود دارد، توکن‌ها در حال حاضر غیرقابل انتقال باقی می‌مانند که منجر به عدم اطمینان در مورد قیمت معامله واقعی آنها می‌شود. قیمت گذاری سوداگرانه در بازارهای آتی مانند Aevo و Hyperliquid نشان می دهد که ارزش Eigen حدود 9 دلار در هر توکن است. با این حال، این ارزش گذاری ممکن است زمانی که توکن ها قابل انتقال هستند تغییر کند.

Julian Koh، مدیرعامل Aevo، قیمت گذاری در بازار آتی را به شانس بازار تشبیه کرد و آن را نقطه مرجعی برای تخمین قیمت نهایی پس از فعال شدن قابلیت حمل دانست. تصمیم به تأخیر در انتقال توکن بحث هایی را در جامعه برانگیخته است و بسیاری از آنها در مورد عدم شفافیت در مورد تاریخ شروع تراکنش ابراز نگرانی می کنند.

بازخورد جامعه در شکل دادن به استراتژی توزیع EigenLair بسیار موثر بوده است. عمده‌ترین انتقادات به طرح توزیع اولیه این پروژه، به‌ویژه حذف کاربران از برخی کشورها از جمله ایالات متحده، کانادا و چین بود. بعلاوه، حذف نقاط Liquid Resticking شخص ثالث از مرحله airdrop اولیه، کاربران را ناامید کرد.

در پاسخ به نگرانی های جامعه، Eigenlear برنامه توزیع خود را اصلاح کرد و توکن های اضافی در فصل اول airdrop به گروه های مختلف کاربری اختصاص داده شده است. این پروژه همچنین متعهد شد که به طور جامع تری نقاط بازگیری مایع را در ایردراپ «فصل 2» برای اصلاح کاستی های اولیه در نظر بگیرد.

با نگاهی به آینده، EigenLair قصد دارد یک رویکرد مرحله‌ای را برای توزیع توکن پیاده‌سازی کند. به این ترتیب فاز 2 از فصل 1 برای اواسط ژوئن برنامه ریزی شده است تا عرضه توکن های موجود تا 6.75 درصد افزایش یابد. این پروژه 15 درصد از کل عرضه توکن را برای توزیع در تمام فصول با هدف تقویت مشارکت گسترده و مشارکت پایدار جامعه ذخیره کرده است.

چگونه Airprop Aigen را دریافت کنیم

بنیاد Aigen روند ادعای فاز اول را در فصل اول Airdrop توکن Aigen در تاریخ 10 می (21 می) آغاز کرد. این مرحله تقریباً 6.05٪ از عرضه اولیه توکن را پوشش می دهد، که در آن تقریباً 113 میلیون توکن EIGEN توزیع خواهد شد. کاربران می توانند توکن های خود را با مراجعه به سایت بازخرید کنند این لینک برای دریافت مهلت دریافت ایردراپ تا 7 سپتامبر (17 سپتامبر) سال 2024 خواهد بود. بنیاد Eigen در پیامی تلگرامی اعلام کرد که توکن ها احتمالاً در 30 سپتامبر (9 اکتبر) قابل انتقال خواهد بود

کاربران واجد شرایط می توانند با شرکت در فعالیت های مختلف سهام در EIGEN، توکن های EIGEN کسب کنند. همچنین کسانی که قبل از 15 مارس (15 مارس) 2024، ETH یا دیگر توکن‌های بازنشانی مایع را شرط بندی کرده‌اند، جوایز اضافی علاوه بر این، کاربرانی که از طریق پلتفرم هایی مانند Kelp، Pendle و Equilibrium در فعالیت های DeFi شرکت می کنند، مزایایی دریافت خواهند کرد.

وطن بلاک چین

خبر فوق به نقل از رسانه اسمارتک نیوز در وبسایت اسمارتک نوشته شده است در تاریخ 2024-05-11 17:08:43

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=260917

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.