افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 28 October , 2024
3

فارنهایت در مناقصه خرید دارایی های شرکت سلسیوس برنده شد

  • کد خبر : 21709
فارنهایت در مناقصه خرید دارایی های شرکت سلسیوس برنده شد

فارنهایت (کنسرسیومی از شرکت‌های ارز دیجیتال) برنده مناقصه خرید دارایی‌های پلتفرم ورشکسته سلسیوس شد. به این ترتیب مالکیت برند سلسیوس، نام دامنه، دارایی ها و اطلاعات کاربران این پلتفرم وام دهی به کنسرسیوم فارنهایت داده می شود. گزارش کردن رمزگشاییپس از این مناقصه، فارنهایت مالکیت سبد وام نهادی سلسیوس، دارایی های دیجیتال سهامدار، واحد استخراج […]

فارنهایت (کنسرسیومی از شرکت‌های ارز دیجیتال) برنده مناقصه خرید دارایی‌های پلتفرم ورشکسته سلسیوس شد. به این ترتیب مالکیت برند سلسیوس، نام دامنه، دارایی ها و اطلاعات کاربران این پلتفرم وام دهی به کنسرسیوم فارنهایت داده می شود.

گزارش کردن رمزگشاییپس از این مناقصه، فارنهایت مالکیت سبد وام نهادی سلسیوس، دارایی های دیجیتال سهامدار، واحد استخراج بیت کوین و سایر شرکت های ارز دیجیتال تحت سبد سلسیوس را در اختیار خواهد گرفت. به عنوان بخشی از این معامله، فارنهایت حدود 450 تا 500 میلیون دلار ارز دیجیتال دریافت خواهد کرد.

واریز و برداشت نامحدود در صرافی Etrax
با ثبت نام در Etrax 50000 بیت شبا و 500000 بیت تورنت دریافت کنید!

هدیه بگیر!

شرکت سلسیوس در ژوئیه سال گذشته درخواست ورشکستگی فصل 11 را داد. متعاقبا، دادگاه ورشکستگی کسری 1.2 میلیارد دلاری در خزانه سلسیوس را اعلام کرد و از آن زمان پلتفرم وام دهی بر طرح بازسازی و فعال سازی مجدد تمرکز کرده است.

پیش از این انتظار می رفت شرکت سرمایه گذاری Novawulf برنده این مناقصه شود، اما در نهایت این رقابت را به کنسرسیوم فارنهایت واگذار کرد. حال برای نهایی شدن این معامله، فارنهایت باید ظرف مدت 3 روز 10 میلیون دلار سپرده به دادگاه ارائه کند. همچنین، این معامله باید توسط دادگاه منطقه جنوبی نیویورک تایید شود.

هیئت ویژه سلسیوس همچنین اعلام کرد در صورت شکست معامله با فارنهایت، شرکت سرمایه گذاری بریک به عنوان برنده دوم این مناقصه وارد معامله خواهد شد. اگر این معامله انجام شود، BRIC یک پلتفرم استخراج عمومی ایجاد خواهد کرد و طلبکاران سلسیوس صاحب سهام این پلتفرم خواهند شد.

خبر فوق به نقل از رسانه اسمارتک نیوز در وبسایت اسمارتک نوشته شده است در تاریخ 2023-05-27 20:11:00

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=21709

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.