افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 16 October , 2024
0

غیبت «قاآنی» عملیات فریب ایران بود/ معادله جنگی جدید در راه است – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان.

  • کد خبر : 399229
غیبت «قاآنی» عملیات فریب ایران بود/ معادله جنگی جدید در راه است – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان.

به گزارش خبرگزاری مهر، یکی از رهبران چارچوب هماهنگی تشکل های شیعه عراق امروز (چهارشنبه) درباره راهبرد جمهوری اسلامی ایران در مقابله با تدبیرهای روانی دشمن در هفته های اخیر درباره سرنوشت سرافرازان صحبت کرد. عمومی اسلام «اسماعیل» قاآنیوی آن را یکی از اصول موفق «فریب راهبردی در جنگ» علیه دشمنان دانست. ایسام شاکر، در […]

به گزارش خبرگزاری مهر، یکی از رهبران چارچوب هماهنگی تشکل های شیعه عراق امروز (چهارشنبه) درباره راهبرد جمهوری اسلامی ایران در مقابله با تدبیرهای روانی دشمن در هفته های اخیر درباره سرنوشت سرافرازان صحبت کرد. عمومی اسلام «اسماعیل» قاآنیوی آن را یکی از اصول موفق «فریب راهبردی در جنگ» علیه دشمنان دانست.

ایسام شاکر، در مصاحبه با وب سایت «بغداد ایلیوم» عراقی در تحلیلی از شرارت رژیم جنایتکار صهیونیستی در منطقه غرب آسیا گفت: بدون شک رژیم صهیونیستی با مقابله با محور مقاومت با حمایت واشنگتن در حال ویرانی در منطقه است. ، ناتو و متحدانش و در واقع ما با یک اتحاد نظامی و شاید بزرگترین اتحاد پس از جنگ سرد روبرو هستیم.

عضو کمیته چارچوب هماهنگی شیعیان عراق در گفتگو خودش روی صحنه همیشه آویو همراه با متحدان غربی و منطقه ای خود و افزود: همیشه آویو سه هدف را دنبال می کند. اول؛ پایان دادن به آرمان آزادی فلسطین، II; جابجایی اجباری مردم غزه، نسل کشی و گسترش آتش و تفرقه در خاک لبنان و سوریه و سوم. شکل گیری نظمی جدید به نام خاورمیانه جدید با در اختیار داشتن منابع غنی نفت و گاز منطقه غرب آسیا.

ایسام شاکر، ظهور مهم اسماعیل قاآنیپس از گمانه زنی های رسانه ای و خلق روانی دشمنان، فرمانده سپاه قدس در تلویزیون با بیان اینکه این ضربه محکم جمهوری اسلامی ایران به دشمن است، عملیات فریب مقامات جمهوری اسلامی را بیان کرد. جمهوری کشور ما

با اشاره به آغاز موج جدید قواعد درگیری برای حزب الله لبنان و سایر محورهای مقاومت در عمق رژیم صهیونیستی و اشاره به کرانه اهداف جدید در عمق این رژیم، حرکت قابل توجه سردار قاآنی وی آن را آغاز یک عملیات فریبکاری دیگر علیه دشمن دانست که می تواند در روزهای آینده نتایج ملموسی را علیه اسرائیل و پیروانش داشته باشد.

یکی از اعضای کمیته هماهنگی شیعیان پارلمان عراق خاطرنشان کرد: با سازماندهی و احیای مقاومت در روزهای اخیر به ویژه در لبنان، روزهای آینده آبستن شگفتی ها و پیروزی های دیگری در برابر دشمن خواهد بود.

وی تاکید کرد: دشمن صهیونیستی وارد نبردی شده است که قیمت آن بسیار بالاست و به زودی چهره منطقه تغییر خواهد کرد.

تشخیص دهد ایسام شاکر، این نبرد معادله منطقه را تغییر می دهد و برای آینده این منطقه تعیین کننده خواهد بود.

از سوی دیگر احمد برسیم یکی از کارشناسان امور نظامی در تحلیلی با اشاره به رابطه گارانتی سردار قاآنی وی با رهبر معظم انقلاب و به ویژه در شرایط ملتهب منطقه، افزود: غیبت فرمانده سپاه قدس پس از ترور شهید سید حسن نصرالله و گمانه زنی رسانه ای دشمن مبنی بر حضور وی در بیروت قبل از اشاره به احتمال احتمالی محل حضور شیخ هاشم صفی الدین شاید به واقعیت نزدیک باشد اما با توجه به شخصیت نظامی خود قدرت ریسک پذیری را نشان می دهد و ب. بقیه حضور در میدان نبرد که بیانگر ویژگی بارز جانشین ویژه سردار شهید قاسم سلیمانی است.

این کارشناس مسائل نظامی افزود: ظاهر ظاهری سردار قاآنی در مراسم استقبال از پیکر مطهر شهید سردار نیل فروشان در قلب تهران همه محاسبات و معادلات و فضای رسانه ای اسرائیل و آمریکا بهم ریخت.

برسیم افزود: هیچ نشانه ای از او وجود ندارد در طول فضاسازی علیه آنها توسط دشمن در بیروت وجود داشت، اما با توجه به روند بهبود سریع مقاومت در لبنان پس از شهادت «نصرالله» و ترمیم سریع ساختار سیاسی حزب و همزمان با تشدید آن. میزان بمباران در قلب دشمن حاکی از وجود نیرویی توانمند در بازسازی بدنه نظامی است و عملیات حزب اللهی است.

یک کارشناس عراقی در گفتگو با بغداد الیوم از حضور سردار قاآنی و رفقای او وی در سپاه قدس بیروت پس از ترور دبیرکل شهید حزب الله، احیای قدرت نظامی حزب الله را امری دور از ذهن ندانست.

برسیم بر ظهور سردار تاکید کرد قاآنی زنده بودن ایشان در انظار عموم، نشانه زنده بودن شیخ هاشم صفی است. الدین ممکن است دوست و دشمن از نمایش او غافلگیر شوند، اما در نهایت این حزب الله است که در نهایت به گمانه زنی های دشمن درباره او پایان خواهد داد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=399229

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.