افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 26 October , 2024
0

غلبه سامانه های جنگ الکترونیک بومی بر جنگل صهیونیستی – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 410454
غلبه سامانه های جنگ الکترونیک بومی بر جنگل صهیونیستی – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

«مرتضی سیمیاری کارشناس محور مقاومت گفتگو با خبرنگار مهر، وی با اشاره به تهاجم رژیم صهیونیستی به خاک ایران اظهار داشت: رژیم صهیونیستی تا اقدام تروریستی شب گذشته به دنبال تحمیل یک خلبان جنگی در مرکز محور بود. اما در عمل، آنچه انجام شد اجرای ضعیف یک تمرین 25 روزه بود. وی ادامه داد: مقایسه […]

«مرتضی سیمیاری کارشناس محور مقاومت گفتگو با خبرنگار مهر، وی با اشاره به تهاجم رژیم صهیونیستی به خاک ایران اظهار داشت: رژیم صهیونیستی تا اقدام تروریستی شب گذشته به دنبال تحمیل یک خلبان جنگی در مرکز محور بود. اما در عمل، آنچه انجام شد اجرای ضعیف یک تمرین 25 روزه بود.

وی ادامه داد: مقایسه ساده عملیات صادق 2 و اقدام تروریستی صهیونیستی با چراغ سبز آمریکا نشان می دهد که مانورهای مکرر در برخی نقاط مزیت دشمن مانند پرتاب بمب افکن B52، تهدیدهای مکرر حمله به مراکز استراتژیک ایران، نشت ضد اطلاعاتی و همچنین نشان می دهد هماهنگی اطلاعات و عملیات دشمن با آنچه در محل است. شما می دانید رویداد به طرز محسوسی متفاوت بود. در واقع پیشبرد عملیات صادر شد مدت زمان قبلا روی آن تبلیغ می شد، با سکانس اجرا شده اصلی تفاوت زیادی داشت، دلیلش این است تفاوت مکان بحث جدی است.

کارشناس محور مقاومت گفت: آمریکا و رژیم صهیونیستی به دنبال عملیات راهبردی علیه ایران بودند. اما گزینه های تاکتیکی تنها گزینه ای بود که دیشب می توانستند از آن استفاده کنند، آمریکا به خوبی می دانست که جنگ استراتژیک به سمت اقدامات گسترده و عمیق پیش می رود. از تهران گسترده شده است و پیش بینی آینده کاخ سفید به خصوص در آستانه انتخابات غیرممکن خواهد بود به همین دلیل او در آخرین لحظه میدان را رها کرد.

سمیاری وی گفت: این در حالی است که جمهوری اسلامی ایران در عملیات صادق 1 و 2 با تحمیل تعهد می دهد گزینه ها او فقط یک قسمت از برنامه اصلی را به دشمن نشان داد، در عملیات صهیونیستی آمریکایی، همه برنامه ها همان صحنه ای بود که پخش می شد، این صحنه آنقدر ضعیف بود که در محافل صهیونیستی هم سروصدا به پا کرد و افرادی مانندخراب شدهحل تکلیف تاکتیکی نامیده شده است.

وی خاطرنشان کرد: در طول عملیات مهندسی، ایران با اراده آزاد خود قولی صادقانه داد. عبری – تحمیل غرب و نشان دادن آن در عملیات رزمی وعده صادق 2 اما از این طرف دیدیم که رژیم صهیونیستی اصفهان را خراب کرد و همچنین نقطه چینی دیشب فقط تاماهاوک ها رو انداخت که البته تشدید به قیمت فرسایش برای رژیم صهیونیستی تمام خواهد شد.

کارشناس محورهای مقاومت یادآور شد: توجه جالب در عملیات تروریستی شب گذشته رژیم صهیونیستی طی سه هفته گذشته تلاش کرد تغییرات چشمگیری ایجاد کند. مدل و روش دفاعی خود را اعمال کنید اما سیستم دفاعی ایران گلف باز کرد، کارآمدی سازمان دفاعی جمهوری اسلامی ایران فراتر از تحلیل و پیش بینی سازمان سیا به عنوان رهبر صهیونیست ها در این مرحله بوده است که نشان از تحولات داخلی و داخلی کشورمان، بر هم زننده است. . سیستم‌ها و سیستم‌های جنگ الکترونیک بومی در حمله سایبری (جنگل) قبل از عملیات موفقیت‌آمیز بوده است.

سمیاری وی در خصوص پاسخ ایران به تجاوزات رژیم اسرائیل گفت: آمریکا به نوعی سعی کرد این عملیات را مدیریت کند که ایران سمت عمل به قول صدوق در مورد سه نیست; زیرا عملیات سوم مکمل دو عملیات قبلی است و علاوه بر از کار انداختن ابزار راهبردی دشمن، هیفا و تل آویو فلج خواهد شد، اما پیام‌های ارسالی در پی اقدام شیطانی دشمن نشان می‌دهد که جمهوری اسلامی ایران اعتبار تهدید را برای همیشه در عملیات وعده صادق تمدید کرده است، این تمدید با هماهنگی کامل زمینی و دیپلماسی فراهم شده است. این ایالت این حق را برای خود محفوظ می دارد که در زمان و مکان معین به اعتراض پاسخ دهد زمان ابتکار عمل همیشه در دستان مقاومت است.

وی گفت: در عملیات شب گذشته علیرغم تبلیغات اولیه در مورد استفاده از 100 فروند هواپیما، شاهد آن بودیم که نیروی هوایی رژیم آسیب رژيم صهيونيستي را پس از حمله به پايگاه مادر F35 ديده استما جدید هستیم) قابل بازسازی نبود، بنابراین F16 های آمریکایی از پایگاه هوایی پشتیبانی کردند. اسپنگدال به منطقه نقل مکان کرد، در نهایت تنها گزینه باقی مانده است جدول شروع عملیات ترکیبی بر اساس بازخورد جنگ رسانه ای یا به اصطلاح جنگ کنترل جمعیتی و اغراق در خود عمل.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=410454

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.