افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 25 October , 2024
4

غرب تهران از ترافیک بیرون می آید/ایستگاه های جدید افتتاح می شود – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 232651
غرب تهران از ترافیک بیرون می آید/ایستگاه های جدید افتتاح می شود – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری مهر، محسن هرمزی اعلام کرد: خط 6 مترو تهران به طول 42 کیلومتر و 32 ایستگاه (با احتساب پسوند جنوبی) محدوده وسیعی از شمال غرب تا جنوب شرق پایتخت را در بر می گیرد و به زودی وی با بیان اینکه تکمیل ایستگاه های آن به یکی از پرترددترین خطوط شبکه مترو […]

به گزارش خبرگزاری مهر، محسن هرمزی اعلام کرد: خط 6 مترو تهران به طول 42 کیلومتر و 32 ایستگاه (با احتساب پسوند جنوبی) محدوده وسیعی از شمال غرب تا جنوب شرق پایتخت را در بر می گیرد و به زودی وی با بیان اینکه تکمیل ایستگاه های آن به یکی از پرترددترین خطوط شبکه مترو تهران تبدیل می شود، گفت: روز شنبه سه ایستگاه بهار شیراز، آیت الله کاشانی و شهدای کن به همراه ورودی های جدید ایستگاه های شهرزیبا و شهران ریل گذاری می شود. در حال فعالیت در این خط

وی افزود: همچنین ایستگاه تبادل دانشگاه تربیت مدرس که هم اکنون افتتاح شده و دسترسی به خط 7 در دسترس عموم قرار گرفته است، از فردا دسترسی به خط 6 که شامل گالری ها و بلیت مستقل می باشد نیز فراهم می شود. دفتر. باز و در دسترس عموم است.

هرمزی با اشاره به افتتاحیه هفته آخر اسفند در شبکه حمل و نقل ریلی پایتخت تصریح کرد: در سال گذشته 10 ایستگاه در خط 6 به بهره برداری رسیده و به این ترتیب تعداد ایستگاه ها افزایش یافته است.تکمیل خط 6 از ۱۳ ایستگاه قبل از زمستان و پارسال در پایان زمستان امسال به ۲۳ ایستگاه رسیده است.

وی با بیان اینکه سال آینده نیز تلاش می کنیم 4 ایستگاه باقی مانده از قطعه اصلی خط 6 شامل سرباز، استاد نجات اللهی، میدان خراسان و خیابان شهدای 17 شهریور را تکمیل کنیم، اظهار داشت: به این ترتیب 9 ایستگاه خط 6 شهروندان به خط 6 دولت آباد به کوهسار و کن خدمات مستمر ارائه می دهند.

هرمزی درباره افتتاح ایستگاه های بهار شیراز، آیت الله کاشانی و شهدای کن در خط 6 که فردا افتتاح می شود، توضیح داد: ایستگاه بهار شیراز در قسمت میانی خط 6 و ایستگاه های آیت الله کاشانی و شهدای کن در قسمت شمالی قرار دارند. . این خط که در واقع تمامی ایستگاه های نیمه شمالی خط 6 تکمیل شده و مسیر پیوسته در اختیار شهروندان قرار می گیرد و همزمان دسترسی های جدید به ایستگاه های شهر زبا و شهران و همچنین ساختمان ها خواهد بود. که سال گذشته با ساخت اولین ورودی افتتاح شد به بهره برداری می رسد.

وی با اعلام اینکه فردا ایستگاه ها افتتاح می شود، غرب تهران تا حد زیادی عاری از ترافیک می شود، زیرا محله ها و خیابان های پرتردد مانند جنت آباد جنوبی، آیت الله کاشانی، شهید آبشناسان، شهران شمالی، کن و سازمان برنامه شمال بسیار مهم و پرطرفدار است. تاکید کرد: تمامی این ایستگاه ها مجهز به پله برقی و آسانسور بوده و برای افراد دارای معلولیت جسمی و حرکتی مناسب است.

معاون شهردار تهران در پایان خاطرنشان کرد: یکی دیگر از اتفاقات قابل توجه در برنامه پایان سال شبکه مترو تهران، بهره برداری از ایستگاه تبادل دانشگاه تربیت مدرس در خط 6 است که تاکنون بخش مربوط به خط 7 بوده است. کوردو: از فردا مسافران خط 6 می توانند به صورت مستقل از این ایستگاه استفاده کنند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=232651

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.