افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 26 October , 2024
6

غذاهای روسی معروف ترین غذاهای روسی را معرفی می کنیم.

  • کد خبر : 335227
غذاهای روسی معروف ترین غذاهای روسی را معرفی می کنیم.

شاید وقتی به غذاهای سنتی کشورهای دیگر فکر می کنید، روسیه آخرین مقصدی باشد که به ذهنتان خطور می کند. اگر چنین است، بهتر است تجدید نظر کنید! کشور پهناور روسیه، با فرهنگ غنی و تاریخ باستانی خود، نه تنها به خاطر معماری باشکوه و ادبیات غنی، بلکه به خاطر تنوع باورنکردنی خوراکی اش شهرت […]

شاید وقتی به غذاهای سنتی کشورهای دیگر فکر می کنید، روسیه آخرین مقصدی باشد که به ذهنتان خطور می کند. اگر چنین است، بهتر است تجدید نظر کنید! کشور پهناور روسیه، با فرهنگ غنی و تاریخ باستانی خود، نه تنها به خاطر معماری باشکوه و ادبیات غنی، بلکه به خاطر تنوع باورنکردنی خوراکی اش شهرت جهانی دارد. غذاهای روسی حاصل ترکیب سنت های مختلف آشپزی و تأثیر اقلیم های مختلف در این سرزمین پهناور است. غذاهای روسی مواد ساده ای دارند و در عین حال بسیار خوشمزه هستند. در زیر برای انتخاب راحت تر شما سفر به روسیهتعدادی از بهترین غذاهای روسی را به شما معرفی می کنیم. با Flytoday همراه باشید.

برش یکی از معروف ترین غذاهای روسی.

معروف ترین غذای سنتی روسیه و اوکراین بورش است و غذای ملی این کشورها نیز محسوب می شود. ماده اصلی سوپ چغندر قرمز است و به همین دلیل است که این سوپ قرمز است. گوشت، سیب زمینی، هویج و گوجه فرنگی از دیگر موادی هستند که در تهیه سوپ خرد شده استفاده می شوند. سوپ بروش را معمولا سرد یا گرم با کمی شوید و خامه ترش سرو می کنند. به همین دلیل این سوپ یک غذای خوشمزه هم برای فصل زمستان و هم برای تابستان است.

سالاد آلویه با آنچه شما امتحان کرده اید متفاوت است!

سالاد الویه یا Aceituna که یک سالاد روسی است و شهرت جهانی دارد در دهه 1860 توسط Lucien Olive اختراع شد. اولیویه آشپز بلژیکی در رستوران هرمیتاژ بود. در حال حاضر از مواد اصلی این سالاد در تهیه آن استفاده نمی شود اما قبلا سالاد الویه با موادی مانند خاویار، خروس سیاه، گوشت اردک، زبان گاو و سس شری مخصوص تهیه می شد. امروزه سالاد الوه دارای مواد بسیار ساده تری است، از جمله سیب زمینی، هویج، تخم مرغ، نخود فرنگی، خیار شور و مرغ آب پز. تهیه سالاد الوه بسیار آسان است و یکی از غذاهایی است که روس ها در تعطیلات مانند سال نو می پزند.

سالاد اولیه یکی از خوشمزه ترین غذاهای روسی

بیف استروگانف یکی از محبوب ترین غذاهای روسی است.

بیف استروگانف یکی از محبوب ترین و معروف ترین غذاهای روسی است. این غذا از ترکیب فیله گوشت چرخ کرده، پیاز، قارچ و خامه ترش تهیه می شود. به نظر می رسد نام این غذا از نام الکساندر استراگانف، وزیر کشور روسیه گرفته شده باشد. داستان های زیادی در مورد این غذای افسانه ای گفته شده است که قدمت همه آنها به قرن نوزدهم بازمی گردد. بیف استروگانف به روش های مختلفی در سراسر جهان طبخ می شود.

در مقاله راهنمای سفر به روسیهرستوران های معروف را معرفی کرده ایم. رستوران هایی مناسب برای چشیدن طعم اصیل غذاهای روسی.

استراگانف گاو

سوپ سولیانکا طعم اصیل غذاهای روسی.

سوپ دیگری که در فهرست غذاهای سنتی روسیه جایگاه ویژه ای دارد سوپ سولیانکا است. این سوپ ترش و شیرین معمولاً ترکیبی از گوشت گاو تازه، گوشت خوک و گاهی مرغ است که طعم بی نظیری به سولیانکا می دهد. از دیگر مواد این سوپ می توان به خیارشور، کیپر، زیتون، گوجه فرنگی، پیاز، جعفری و شوید اشاره کرد. سوپ سولیانکا در درمان سردرد نیز بسیار موثر است.

    سوپ سولیانکا؛ از غذاهای سنتی روسی.

بلینی | پنکیک روسی

پنکیک بلینی یا روسی شبیه به کرپ فرانسوی است. تنها تفاوت آن ها این است که بلینی با خمیر مایه استراحت داده شده درست می شود که رنگ آن را روشن تر می کند. اگرچه بلینی با گوشت به شکل نان و همراه با سالاد تخم مرغ یا پنیر شیرین سرو می شود، اما چیزی که بیشتر با این نان نازک و شیرین استفاده می شود خاویار، خامه ترش و عسل است. بلینی آنقدر معروف است که حتی هر سال در روسیه از 5 تا 11 مارس، هفته پنکیک یا ماسلنیتسا جشن گرفته می شود.

بلینی، نوعی پنکیک روسی

سوپ آکروشکا غذاهای تابستانی روسی

این غذای روسی برای روزهای تابستان بسیار مناسب است، زیرا خاصیت این سوپ سرد است. این سوپ معمولاً با کواس (یک نوشیدنی محبوب در بلاروس و اتحاد جماهیر شوروی سابق) پخته می شود. سوپ آکروشکا شامل گوشت دودی یا سوسیس، تربچه، خیار، پیاز بهار و سبزی های خوراکی، سیب زمینی و تخم مرغ آب پز است که با شوید و خامه ترش سرو می شود. گاهی به جای کواس از کره کفیر یا آب معدنی در ترکیب این سوپ استفاده می شود و حتی نوع بدون گوشت آن نیز طبخ می شود.

    سوپ روسی آکروشکا

خرد کن | شبیه کتلت ایرانی

کتلت روسی (کوتلتی) در واقع گوشت چرخ کرده سرخ شده با پیاز خرد شده و آرد سوخاری است. کتلت روسی معمولاً از گوشت گاو یا مرغ تهیه می شود، اگرچه از گوشت اردک در اکثر رستوران های روسی نیز استفاده می شود. چاپ یک غذای سرخ شده ترد است که با پوره سیب زمینی و پاستا سرو می شود.

کتلت، از غذاهای روسی

غذای روسی پلمنی برای مناسبت های خاص

هیچ کس دقیقا نمی داند چه زمانی پلمنی برای اولین بار در روسیه پخته شد، اما این غذا در قلب غذاهای ملی روسیه قرار دارد. این غذا اغلب در روسیه برای مناسبت های خاص طبخ می شود، اما از آنجایی که مدت زیادی طول می کشد تا خمیر به دست آید، معمولا به صورت آماده و منجمد در فروشگاه های مواد غذایی روسیه فروخته می شود. پلمینی خمیری است که معمولاً با گوشت بره، خوک یا گاو یا ترکیبی از هر سه گوشت پر می شود و نازک بودن خمیر این غذا را منحصر به فرد کرده است. پلمینی معمولا با سس یا بدون سس سرو می شود.

پلمنی، نوعی کوفته روسی

شاه ماهی شور غذاهای دریایی محبوب روسی

شاه ماهی یکی از بهترین غذاهای دریایی روسیه است. اگرچه شاه ماهی شور، شیرین و تند در دانمارک، هلند، سوئد و آلمان رایج است، شاه ماهی شور روسی غالب است. به طور معمول این پیش غذا با نان چاودار و تکه های پیاز سرو می شود. همچنین می توانید این ماهی را روی سالادی به نام شاه ماهی خزدار قرار دهید. از دیگر ترکیبات آن می توان به سیب زمینی آب پز، چغندر، هویج، تخم مرغ، پیاز تازه و سس مایونز اشاره کرد.

شاه ماهی شور، یکی از بهترین غذاهای دریایی روسیه

پیراشکی | غذاهای خیابانی روسی

پیروژکی یکی از بهترین غذاهای خیابانی روسی است که در سفر به این شهر حتما باید آن را امتحان کنید. کوفته های روسی شیرینی های کوچکی هستند که در تابه سرخ می شوند یا در فر می پزند. خمیر این کوفته ها با هر غذایی که تصور کنید پر می شود، از گوشت قرمز، ماهی، تخم مرغ، سیب زمینی، کلم و هویج گرفته تا پنیر شیرین و مربا. شما می توانید کوفته های روسی را از فروشندگان خیابانی یا هر نانوایی در روسیه خریداری کنید، اما هیچ کدام از آنها کوفته هایی نیستند که مادربزرگ های روسی درست می کنند.

کوفته ها، غذاهای خیابانی روسی

غذای محبوب روسی Warnicki

وارنیکی بسیار شبیه به پلمنی است، اما بر خلاف پلمنی که با گوشت پر می شود، وارنیکی معمولا با سیب زمینی، قارچ، کلم، پنیر شیرین و حتی گیلاس پر می شود. فرقی نمی کند که وارنیکی ها پر از چه چیزی هستند. همه آنها با خامه ترش یا کره ذوب شده خوشمزه خواهند شد.

وارنیکی، نوعی غذای روسی

مدوویچ | دسر مورد علاقه همسر امپراطور.

مدویک (نوعی کیک عسلی شیرین) یکی از دسرهای معروف روسی است که در منوی اکثر رستوران ها و کافه های روسیه یافت می شود. اختراع این دسر به قرن نوزدهم برمی گردد، یعنی زمانی که مدوویچ در آشپزخانه های کاخ های سلطنتی روسیه طبخ می شد. Medovik احتمالا کیک مورد علاقه الیزابت، همسر امپراتور الکساندر اول بوده است. امروزه این دسر با شیر تغلیظ شده، میوه های خشک یا خامه کره و آجیل درست می شود. مهم نیست که کدام یک از این طعم ها را امتحان کنید، خوردن این کیک بی نظیر به شما نشان می دهد که چرا همسر امپراطور این کیک را دوست داشته است.

مدویک، یکی از دسرهای معروف روسی

غذاهای روسی ترکیبی از سنت و نوآوری!

غذاهای روسی سفری به دنیایی از طعم ها و عطرهای متنوع است که همه سلیقه ها را مجذوب خود می کند. از سوپ های داغ و مقوی گرفته تا غذاهای دریایی تازه و دسرهای شیرین، هر گوشه از این سرزمین پهناور غذاهای محلی خاص خود را دارد که در این مطلب به شما تقدیم می کنیم. اگر بلیط هواپیما یکی از شهرهای روسیه را رزرو کرده اید، احتمالا این بار در امتحان غذاهای روسی تردیدی نخواهید داشت.

اگر قصد دارید به شهرهای مختلف روسیه سفر کنید، کدام یک از غذاهای ارائه شده در این مقاله را دوست دارید امتحان کنید؟

سوالات متداول ما بهترین غذاهای روسی را ارائه می دهیم.

محبوب ترین غذای روسی چیست؟

بورش، بیف استروگانف و بلینی از بهترین و معروف ترین غذاهای سنتی روسیه هستند.

چگونه به روسیه سفر کنیم؟

با خرید تور روسیه از اسمارتک نیوز، سفری خوش به روسیه را تجربه خواهید کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید با کارشناسان ما در FlyToday تماس بگیرید.

بهترین زمان برای سفر به روسیه چه زمانی است؟

از نظر آب و هوا، بهار و تابستان بهترین زمان برای سفر به روسیه است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=335227

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.