افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 24 September , 2024
1

غذاهای ایرانی خوشمزه شام ​​در خانه رونالدو!

  • کد خبر : 373535
غذاهای ایرانی خوشمزه شام ​​در خانه رونالدو!

1456731 03 بیشتر 1403 07:57 یک غذای ایرانی مورد توجه جورجینا، همسر فوتبالیست کریستیانو رونالدو قرار گرفت که عکس این غذا را در صفحه مجازی خود به اشتراک گذاشت. روزنامه همشهری: یک غذای ایرانی توجه جورجینا، همسر فوتبالیست کریستیانو رونالدو را به قدری جلب کرد که عکس این غذا را در صفحه مجازی خود به […]






1456731


03 بیشتر 1403 07:57

یک غذای ایرانی مورد توجه جورجینا، همسر فوتبالیست کریستیانو رونالدو قرار گرفت که عکس این غذا را در صفحه مجازی خود به اشتراک گذاشت.


روزنامه همشهری: یک غذای ایرانی توجه جورجینا، همسر فوتبالیست کریستیانو رونالدو را به قدری جلب کرد که عکس این غذا را در صفحه مجازی خود به اشتراک گذاشت.

جورجینا رودریگز عکسی از غذای سنتی کاشان به نام گشتولوبیا را در صفحه مجازی خود به اشتراک گذاشت و داستانی ساخت. جورجینا در توضیح این غذا گفت: “این عکس شام من است.” جورجینا یک مدل و اینفلوئنسر اسپانیایی است.

غذاهای محلی کاشان

گشتلوبیا یکی از غذاهای اصیل و قدیمی ایرانی است که قدمت آن به شهر کاشان در استان اصفهان می رسد. این غذا در کاشان به آبگوشت لوبیا سفید نیز معروف است و طرز تهیه آن شبیه آبگوشت است. لوبیا سفید، بره، پیاز، نمک، زردچوبه و زعفران فرآوری شده از مواد تشکیل دهنده این غذا هستند. عده ای طبق ذائقه و ذائقه خود تره، جعفری و شنبلیله را به نیم کیلو غذا اضافه می کنند و برخی دیگر ترجیح می دهند این غذا سیب زمینی هم داشته باشد. گوشت و لوبیا کاشان به راحتی طبخ می شود و حالا که نام آن بر سر زبان ها افتاده تبدیل به یک غذای جهانی شده است.

غذاهای محلی کاشان

کاشان علاوه بر معروف ترین غذای سنتی کاشان که گوشت و حبوبات است، غذاهای لذیذ محلی دیگری نیز دارد که اغلب گردشگران را به خود جذب می کند. کاشانی ها از شفت یا خدااله به عنوان خوشمزه ترین غذاهای سنتی شهر خود پس از گوشت و حبوبات یاد می کنند. نخود فرنگی خورش قیمه کاشانی است که در بین یزدی ها نیز رواج دارد و به آن قیمه یزدی می گویند.





برای دسترسی سریع به آخرین اخبار و تحلیل رویدادهای ایران و جهان.

بهترین برنامه

نصب کنید






همراه با تضمین و تضمین کیفیت.

پرداخت اقساطی توسط متخصص مجرب.

ایمپلنت با ضمانت 15 ساله، 8.9 میلیون توکن






لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=373535

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.