افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 27 October , 2024
2

عیدی دولتی کارمندان با وام بدون بهره کارمندان چگونه می توانند برای خرید کالا وام 20 میلیونی بگیرند؟

  • کد خبر : 194646
عیدی دولتی کارمندان با وام بدون بهره کارمندان چگونه می توانند برای خرید کالا وام 20 میلیونی بگیرند؟

عباس علی آبادی با اشاره به اینکه بازار در آستانه ورود به فاز جدیدی است، گفت: استفاده از کارت اعتباری برای خرید کالا در دنیا مرسوم است. اگرچه این موضوع در کشور ما محدود بوده است. وی با اشاره به اجرای این طرح با عنوان «عید تا عید» گفت: اصناف مشارکت کننده اصلی در این […]

عباس علی آبادی با اشاره به اینکه بازار در آستانه ورود به فاز جدیدی است، گفت: استفاده از کارت اعتباری برای خرید کالا در دنیا مرسوم است. اگرچه این موضوع در کشور ما محدود بوده است.

وی با اشاره به اجرای این طرح با عنوان «عید تا عید» گفت: اصناف مشارکت کننده اصلی در این طرح هستند و در طول آن بسته به میزان اعتبار نهاد مربوطه تا سقف 20 میلیون تومان اعتبار می شود. برای خرید کالا به کارکنان واگذار می شود. در حال حاضر 20 هزار اتحادیه برای مشارکت در این طرح اعلام آمادگی کرده اند.

وی با اشاره به جزئیات این طرح گفت: اتحادیه های شرکت کننده در این طرح اعتبار سنجی شده اند و کارکنان دولت و اساتید دانشگاه با گواهی کسر از حقوق خود اعتبار دریافت می کنند. این اعتبار روی کارت بانکی یا کارت مخصوص آنها قرار می گیرد و با استفاده از این کارت می توانند در دسته بندی های خاص و در فروشگاه های خاص به صورت اقساطی خرید کنند.

علی آبادی ادامه داد: در آینده بانک ها، موسسات اعتباری و خیرین نیز می توانند برای تامین اعتبار بیشتر به این طرح بپیوندند.

وزیر صنعت، معدن و تجارت درباره میزان اعتبار در نظر گرفته شده برای این طرح اظهار کرد: در حال حاضر برای هر نفر 20 میلیون تومان در نظر گرفته شده است که این میزان به 100 میلیون تومان افزایش می یابد. اعتبارسنجی کارمندان دولت توسط شرکت ها و مؤسساتی که در آن کار می کنند انجام می شود. اما سایر افراد می توانند با مراجعه به بانک ها و نداشتن بدهی معوق برای استفاده از فروشگاه های شرکت کننده که تعداد آنها به 20000 می رسد، اعتبار دریافت کنند.

به گزارش ایسنا، وزیر صنعت، معدن و تجارت اعلام کرد: این طرح ابتدا برای خرید لوازم خانگی، پوشاک، کیف و کفش و مواد غذایی فعال می شود اما در آینده به سایر اقلام نیز تعمیم خواهد یافت. . این طرح از 12 بهمن ماه تا عید سعید فطر در سراسر کشور اجرا می شود./ ایسنا

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=194646

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.