افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 3 October , 2024
0

عیادت فرزندان رهبر انقلاب از مجروحین لبنان

  • کد خبر : 384222
عیادت فرزندان رهبر انقلاب از مجروحین لبنان

آفتاب نیوز: این افراد که در حوادث اخیر لبنان مجروح و برای درمان کامل به ایران اعزام شده اند، در سنین مختلف و حتی نوزادان، کودکان خردسال و نوجوانان هستند. قربانیان جنایات گروهک های تروریستی رژیم صهیونیستی با وجود درد و جراحات مختلف جسمی، در فضایی دوستانه و معنوی از نمایندگان رهبر انقلاب اسلامی به […]

آفتاب نیوز:

این افراد که در حوادث اخیر لبنان مجروح و برای درمان کامل به ایران اعزام شده اند، در سنین مختلف و حتی نوزادان، کودکان خردسال و نوجوانان هستند.

قربانیان جنایات گروهک های تروریستی رژیم صهیونیستی با وجود درد و جراحات مختلف جسمی، در فضایی دوستانه و معنوی از نمایندگان رهبر انقلاب اسلامی به گرمی پذیرایی کردند.

فرزندان رهبر انقلاب ضمن پیگیری جزئیات و روند اقدامات درمانی و درمان این افراد توسط مسئولین مربوطه، در عیادت از مجروحان، سلام رهبر کبیر انقلاب اسلامی را ابلاغ کردند. آنها

با تاکید بر ادامه راهی که سیدحسن نصرالله دبیرکل شهید حزب الله در مبارزه با رژیم صهیونیستی آغاز کرده است، از حمایت مردم ایران از مقاومت ضد صهیونیستی در منطقه تشکر کرد و همچنین از زحمات و تلاش های شبانه روزی ارتش جمهوری اسلامی ایران تشکر کرد. پزشکان و پرستاران ایرانی، مهمترین بخش سخنرانی مجروحان و رزمندگان مقاومت با نمایندگان رهبر انقلاب بود.

این رزمندگان و همراهانشان با وجود جراحات جسمی و برخورداری از شرایط روحی و روانی خوب و آمادگی بالا از فرزندان رهبر انقلاب خواستند سلام رزمندگان را به آنان برسانند و برای پیروزی و پیروزی جبهه دعا کنند. مقاومت در برابر رهبر انقلاب که از صمیم قلب اطمینان می دهند که مبارزه مقدس با رژیم صهیونیستی با وجود این همه حوادث تلخ و حتی شهادت سید حسن نصرالله ادامه خواهد داشت و متوقف نخواهد شد.

ایشان تاکید کردند که اگرچه با شهادت سید حسن نصرالله عزیزی را از دست داده‌اند، اما سایه حضرت آیت‌الله خامنه‌ای به‌عنوان پدر معنوی مقاومت اسلامی در لبنان همچنان پابرجاست و مبارزه با رهبری و هدایت‌های ایشان ادامه خواهد داشت.

این دیدارها در فضایی صمیمی و معنوی انجام شد تا جایی که برخی از همراهان نیز تحت تأثیر روحیه حماسی و ایمان رزمندگان لبنانی و یارانشان قرار گرفتند.

فرزندان رهبر انقلاب با تاکید بر اینکه رزمندگان مقاومت اسلامی لبنان و مبارزه مقدس آنان با رژیم صهیونیستی نه تنها مایه مباهات ایرانیان بلکه مایه مباهات همه مسلمانان جهان است، حمایت و پشتیبانی را از آنان دانستند. این مبارزه و رزمندگان وظیفه همه مسلمانان است و جهاد فیسب الله خود را ستودند و برای آنان آرزوی سلامتی و بهبودی کردند تا پس از طی دوره درمان به کشور خود بازگردند.

رهبر انقلاب در این بازدید هدایایی معنوی از جمله قرآن کریم و یادداشت ویژه رهبر انقلاب را به مجروحان و رزمندگان مقاومت اسلامی اهدا کردند.

متن یادداشت رهبر انقلاب خطاب به رزمندگان مجروح مقاومت به این شرح است:

از امتحان الهی سربلند بیرون آمدی. صبر شما یکی از بهترین جهادهاست. از خداوند متعال برای جنابعالی شفا، بهروزی و عاقبت به خیری مسئلت دارم.

سید علی خامنه ای 18 اسفند 1403

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=384222

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.