افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 3 October , 2024
0

عیادت فرزندان رهبر انقلاب از مجروحان لبنان + عکس

  • کد خبر : 384259
عیادت فرزندان رهبر انقلاب از مجروحان لبنان + عکس

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir): فرزندان حضرت آیت الله خامنه ای به نمایندگی از ایشان از مجروحین مجروحین مقاومت اسلامی و لبنانی حزب الله لبنان که به تهران اعزام شده بودند، عیادت کردند. این افراد مجروح و جانباز حوادث اخیر لبنان که برای درمان کامل به ایران اعزام شده اند، در سنین مختلف هستند و […]

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir):

فرزندان حضرت آیت الله خامنه ای به نمایندگی از ایشان از مجروحین مجروحین مقاومت اسلامی و لبنانی حزب الله لبنان که به تهران اعزام شده بودند، عیادت کردند.

این افراد مجروح و جانباز حوادث اخیر لبنان که برای درمان کامل به ایران اعزام شده اند، در سنین مختلف هستند و حتی نوزادان، خردسالان و نوجوانان نیز در میان آنها دیده می شود.

قربانیان جنایات گروهک های تروریستی رژیم صهیونیستی با وجود درد و جراحات مختلف جسمی، در فضایی صمیمی و معنوی از نمایندگان رهبر انقلاب اسلامی به گرمی استقبال کردند.

فرزندان حضرت آیت الله خامنه ای ضمن پیگیری جزئیات و روند اقدامات درمانی و درمان این افراد توسط مسئولان مربوطه، ضمن عیادت و عیادت از این مجروحان، سلام رهبر کبیر انقلاب اسلامی را به آنان ابلاغ کردند. .

با تاکید بر ادامه راهی که سیدحسن نصرالله دبیرکل شهید حزب الله در مبارزه با رژیم صهیونیستی آغاز کرده است، از حمایت مردم ایران از مقاومت ضد صهیونیستی در منطقه تشکر کرد و همچنین از زحمات و تلاش های شبانه روزی ارتش جمهوری اسلامی ایران تشکر کرد. پزشکان و پرستاران ایرانی، مهمترین بخش سخنرانی مجروحان و رزمندگان مقاومت با نمایندگان رهبر انقلاب بود.

این رزمندگان و همراهانشان با وجود صدمات جسمی و با وجود اینکه در وضعیت روحی و روانی خوبی بودند، از فرزندان رهبر انقلاب خواستند سلام رزمندگان را به آنها برسانند و برای پیروزی و پیروزی استقامت دعا کنند. . در حضور حضرت آیت‌الله خامنه‌ای این اطمینان را صمیمانه به ایشان می‌دهیم که با وجود این همه حوادث تلخ و حتی شهادت سید حسن نصرالله، مبارزه مقدس با رژیم صهیونیستی ادامه خواهد داشت و متوقف نخواهد شد.

ایشان تاکید کردند که اگرچه با شهادت سید حسن نصرالله عزیزی را از دست داده‌اند، اما سایه حضرت آیت‌الله خامنه‌ای به‌عنوان پدر معنوی مقاومت اسلامی در لبنان همچنان پابرجاست و مبارزه با رهبری و هدایت‌های ایشان ادامه خواهد داشت.

این دیدارها در فضایی صمیمی و معنوی انجام شد تا جایی که برخی از همراهان نیز تحت تأثیر روحیه حماسی و ایمان رزمندگان لبنانی و یارانشان قرار گرفتند.

فرزندان رهبر انقلاب با تأکید بر اینکه رزمندگان مقاومت اسلامی لبنان و مبارزه مقدس آنها با رژیم صهیونیستی نه تنها مایه مباهات ایرانیان بلکه مایه مباهات همه مسلمانان جهان است، حمایت را از آن ها دانستند. و حمایت از این مبارزه و رزمندگان وظیفه همه مسلمانان است و از جهاد فی سبیل الله قدردانی کردند و برای آنها آرزوی سلامتی و بهبودی کردند تا پس از طی دوره درمان به کشور خود بازگردند.

رهبر معظم انقلاب اسلامی در این بازدید هدایایی معنوی از جمله قرآن کریم و یادداشت ویژه حضرت آیت الله خامنه ای را به مجروحان و رزمندگان مقاومت اسلامی اهدا کردند.

متن یادداشت رهبر انقلاب خطاب به رزمندگان مجروح مقاومت به این شرح است:

«بسم الله الرحمن الرحیم».
محبوب من!
از امتحان الهی سربلند بیرون آمدی.
صبر شما یکی از بهترین جهادهاست.
از خداوند متعال برای جنابعالی شفا، بهروزی و عاقبت به خیری مسئلت دارم.
سید علی خامنه ای
بیشتر 9, 1403″

عیادت فرزندان رهبر انقلاب از مجروحان لبنان + عکس

عیادت فرزندان رهبر انقلاب از مجروحان لبنان + عکس

عیادت فرزندان رهبر انقلاب از مجروحان لبنان + عکس

عیادت فرزندان رهبر انقلاب از مجروحان لبنان + عکس

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=384259

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.