افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
1

عکس 4 بسکتبالیست مجروح قزوینی / برای این 4 جوان ورزشکار دعا کنید

  • کد خبر : 202044
عکس 4 بسکتبالیست مجروح قزوینی / برای این 4 جوان ورزشکار دعا کنید

تیم بسکتبال استان قزوین در روزهای اخیر برای حضور در لیگ دسته یک جوانان کشور به استان قم سفر کرد. چهار بسکتبالیست این تیم در راه بازگشت در حاشیه جاده دچار حادثه شدند و به بیمارستان منتقل شدند. دکتر غلامرضا نوروزی روز دوشنبه از انتقال یکی از مصدومان به بیمارستان شهدای تجریش خبر داد. افسانا […]

تیم بسکتبال استان قزوین در روزهای اخیر برای حضور در لیگ دسته یک جوانان کشور به استان قم سفر کرد. چهار بسکتبالیست این تیم در راه بازگشت در حاشیه جاده دچار حادثه شدند و به بیمارستان منتقل شدند. دکتر غلامرضا نوروزی روز دوشنبه از انتقال یکی از مصدومان به بیمارستان شهدای تجریش خبر داد.

افسانا حسن نایبی مدیر هیئت بسکتبال استان قزوین در این خصوص گفت: پس از پایان مسابقه در استان قم طاها فلاح، معین یزدی، امیرمحمد اردکانی و محمدامین کاظمی مصدوم شدند. تصادف تصادف تبدیل طاها فلاح از ناحیه زانو دچار شکستگی شد و توسط پزشکان بیمارستان دهخدا تبریز تحت عمل جراحی قرار گرفت. معین یزدی نیز ساعت 14 روز دوشنبه با بالگرد از ساوه به بیمارستان شهدای تجریش منتقل شد.

وی افزود: امیرمحمد اردکانی و محمدامین کاظمی به دلیل صلاحدید پزشکان و سطح هوشیاری پایین هم اکنون در بیمارستان ساوه بستری هستند. چون زیر دستگاه هستند طبق نظر پزشکان اجازه جابجایی و رفتن به شهرهای دیگر را ندارند.

رئیس هیئت بسکتبال استان قزوین در پاسخ به این سوال که چرا چهار بسکتبالیست جوان کشورمان دچار حادثه شدند، گفت: بعد از بازی در استان قم، مینی بوس این تیم خراب شد. مربی تیم چهار ماشین برای بازگشت بازیکنان به قزوین اجاره می کند. متاسفانه یکی از این خودروها در راه خراب می شود. راننده این خودرو چهار بسکتبالیست را در کنار جاده رها می کند. در حین تلاش برای یافتن یک ماشین جدید، بازیکنان دچار حادثه می شوند.

وی در خصوص چگونگی وقوع این حادثه اظهار داشت: ظاهرا همانطور که در گزارشات پلیس نوشته شده است خواب آلودگی و سرعت بالای راننده پژو 206 علت این حادثه بوده که متاسفانه این کودکان با هم برخورد می کنند. راننده 206 نیز پس از این حادثه در کما به سر می برد.

حسن نایبی در پایان با انزجاری آشکار گفت: از مردم می خواهم برای این چهار عزیز به ویژه امیرمحمد اردکانی و محمدامین کاظمی دو بسکتبالیستی که سطح هوشیاری پایینی دارند دعا کنند. در این شبهای عزیز که مصادف با ولادت امام حسین (ع) و حضرت عباس (ع) است، قطعاً با دعای خیر مردم و رضای خداوند، اتفاقات بزرگی رخ می دهد. روی تخت بیمارستان جایی برای این دسته گل ها نیست.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=202044

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.