افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 21 October , 2024
2

عکس | پیام مسی برای اینترمیامی; تصمیم عالی در مورد بارسلونا

  • کد خبر : 108866
عکس |  پیام مسی برای اینترمیامی;  تصمیم عالی در مورد بارسلونا

پس از ترک پاری سن ژرمن در ژوئن، مسی به دنبال یک ماجراجویی جدید در آمریکا بود و قراردادی دو و نیم ساله با اینتر میامی امضا کرد. این فوق ستاره تاثیر قابل توجهی روی تیمش گذاشت و در 14 بازی اول خود در تمامی رقابت ها 11 گل به ثمر رساند و حتی به […]

پس از ترک پاری سن ژرمن در ژوئن، مسی به دنبال یک ماجراجویی جدید در آمریکا بود و قراردادی دو و نیم ساله با اینتر میامی امضا کرد. این فوق ستاره تاثیر قابل توجهی روی تیمش گذاشت و در 14 بازی اول خود در تمامی رقابت ها 11 گل به ثمر رساند و حتی به میامی کمک کرد تا اولین قهرمانی خود در جام اتحادیه را کسب کند.

میامی در پایان رقابت های خود در سال 2023 به دلیل مصدومیت مسی دچار سقوط شد و نتوانست در پلی آف شرکت کند. با این حال، این بازیکن 36 ساله می خواهد روی نکات مثبت چند ماه اول حضورش در آمریکا تمرکز کند و پیش بینی می کند که در سال 2024 “لحظه های باورنکردنی” بیشتری وجود خواهد داشت.

مسی در پستی در اینستاگرام خود نوشت: “من به تمام کارهایی که در این فصل با تیم انجام دادیم افتخار می کنم. با تلاش و کار جمعی توانستیم جام لیگ را ببریم و اولین قهرمانی تاریخ اینترمیامی را کسب کنیم. لامار هانت اوپن کاپ آمریکا و ما تا آخرین لحظه جنگیدیم تا وارد پلی آف لیگ شویم. ما اینجا هستیم با همه چیز مثبت و مهمتر از همه می خواهیم پیشرفت کنیم تا سال آینده رقابتی تر باشیم. می خواهم از همه، باشگاه و شهر تشکر کنم. از میامی برای حمایتی که از ما تشکر می کنند. مطمئن هستم که ما لحظات باورنکردنی بیشتری را با هم سپری خواهیم کرد، مانند ماه های اخیر. یک در آغوش گرفتن برای همه!”

گفته می شد پس از ناکامی اینترمیامی در صعود به پلی آف، مسی به صورت قرضی به بارسلونا بازخواهد گشت. با این حال، ملی پوش آرژانتینی اصرار دارد که در ماه های آینده تنها روی وظایف خود در تیم ملی آرژانتین تمرکز خواهد کرد و از تعطیلات خانوادگی در میامی لذت خواهد برد.

سرمربی تاتا مارتینو از هم اکنون به برنامه هایی برای فصل 2024 فکر می کند و از لوئیز سوارز به عنوان هدف اصلی نقل و انتقالات خود نام برده است زیرا مهاجم سابق بارسلونا می خواهد باشگاه فعلی برزیلی خود گرمیو را ترک کند و در کنار مسی در آمریکا بازی کند.

بیشتر بخوانید:

258 258

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=108866

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.