افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 19 September , 2024
2

عکس پنج خواهر شوهر محجبه یکتا ناصر / آنها چه نقشی در طلاق شما داشتند؟

  • کد خبر : 239186
عکس پنج خواهر شوهر محجبه یکتا ناصر / آنها چه نقشی در طلاق شما داشتند؟

منوچهر هادی وی فرزند شهید است و پدرش در سال 63 در جنگ ایران و عراق به شهادت رسید. این کارگردان جوان در خانواده ای پرجمعیت 11 نفره به دنیا آمد، دارای 5 خواهر و سه برادر و هفتمین فرزند خانواده است. یکتا ناصر در 21 آبان 1357 در تهران به دنیا آمد. پدرش افسر […]

منوچهر هادی وی فرزند شهید است و پدرش در سال 63 در جنگ ایران و عراق به شهادت رسید. این کارگردان جوان در خانواده ای پرجمعیت 11 نفره به دنیا آمد، دارای 5 خواهر و سه برادر و هفتمین فرزند خانواده است.

یکتا ناصر در 21 آبان 1357 در تهران به دنیا آمد. پدرش افسر بازنشسته ارتش و مادرش خانه دار است. در 19 سالگی به دلیل علاقه ای که به بازیگری داشت به چندین دفتر سینمایی رفت و در یک تست بازیگری شرکت کرد. بنابراین او در نهایت برای بازی در سریال گل کاغذی انتخاب شد.

یکتا ناصر دو سال است که از همسرش جدا شده است منوچهر هادی جدا شده است. او اخیرا ویدئویی را در فضای مجازی منتشر کرده است که در آن با گریه از کتک خوردن در زندگی مشترکشان می گوید و می گوید منوچهر هادی دخترشان را از آنها دزدیده و یکتا ناصر خیلی وقت است خبری از آن ندارد. اشک های امشب به خاطر سرقت دخترش دل همه را به درد آورد.

در این اتفاقات یکی از خواهران منوچهر هادی نیز در دفاع از برادرش در فضای مجازی پستی منتشر کرد که خواهران دیگر وارد این ماجرا نشدند.

منوچهر هادی

منوچهر هادی

منوچهر هادی

منوچهر هادی امروز پس از دو روز بالاخره به این ادعای همسر سابقش پاسخ داد و در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

یکتاناسر مادر پسرم است و با دستور مستقیم از دفتر دادگاه با هماهنگی و توافق او را از مادر دریافت کردم. با تبریک سال نو، کودک از چهارم تا پایان تعطیلات به مدت چهار روز در کنار مادرش خواهد بود.

اگر قرار باشد همانی باشم که شما می گویید و یک طرفه قضاوت شوم، اشکالی ندارد، نظر من شجاعانه باز است، خیلی چیزها هست که نمی شود گفت.

به خاطر دخترم، به خاطر آبروی مادر دخترم، شما قضاوت کنید، هر چه می خواهید بنویسید و من شکایتی ندارم.

مسئله این است که بچه چهار روز پیش من است چون من از 5 سر کار هستم و مادرش در خانه است، چیز دیگری نیست، اگر اسمش دزدی باشد من پلیدی دنیا هستم.

اگر به دلیل ناراحتی و واکنش عاطفی خود در انتشار این ویدئو مقصر هستند مقصر هستند و حتما در دادگاه آبروی خود را بازیابند و باید در صفحه شخصی خود پاسخ دهند و بابت این همه دروغ و اضطراب عذرخواهی کنند. علیه بنده اش البته الان آنها را بخشیدم. اگر دادگاه من را متهم کند گردنم از یک مو نازکتر است، فقط قانون، قانون و قانون، امیدوارم حال مادر بچه خوب باشد و نگران نباشید، تماس تلفنی و تصویری هم هست.

در واقعیت شرایط بدی وجود ندارد، سوفیا بهترین و شادترین لحظات زندگی خود را سپری می کند و در 4 آوریل مقابل مادرش قرار می گیرد.

برای احترام و احترام همه مادران، به سهم خود همه چیز ثابت می ماند، تکرار می کنم، برای احترام به صوفیه و آبروی مادرش، چیزهایی وجود دارد که من سکوت می کنم. البته مادر سوفیا نجیب و زنانه است و در طول زندگی ما متعهد و وفادار بودند. مشکلات ما چیزهای دیگری بود که اینجا گفتنش مناسب نیست علی. یکی مادر پسرم است و من با دستور مستقیم منشی دادگاه با هماهنگی و توافق با تبریک سال نو فرزند را از مادر تحویل گرفتم از روز 4 به مدت چهار روز در کنار مادر خواهد بود. تا آخر از تعطیلات

اگر قرار باشد همانی باشم که شما می گویید و یک طرفه قضاوت کنم، ایرادی ندارد که جسورانه نظر بدهم، خیلی چیزها هست که نمی شود گفت.

برای دخترم، برای ناموس مادر دخترم.

شما قضاوت کنید، آنچه می خواهید بنویسید و من شکایتی ندارم.

قضیه اینه که بچه من چهار روزشه چون من از روز پنجم سر کارم و مامانش خونه خدایی چیز دیگه ای نیست اگه اسمش دزدی باشه من کثیفم.

اگر به دلیل ناراحتی و واکنش عاطفی خود در انتشار این ویدئو مقصر هستند مقصر هستند و حتما در دادگاه آبروی خود را بازیابند و باید در صفحه شخصی خود پاسخ دهند و بابت این همه دروغ و اضطراب عذرخواهی کنند. علیه بنده اش البته الان آنها را بخشیدم. اگر دادگاه من را متهم کند، گردنم از یک مو نازکتر است، فقط قانون، قانون و قانون، امیدوارم حال مادر بچه خوب باشد و نگران نباشید، تماس تلفنی و تصویری است!

در واقع جای نگرانی وجود ندارد، سوفیا بهترین و شادترین لحظات زندگی خود را سپری می کند و در 4 آوریل مقابل مادرش قرار می گیرد.

تکرار می کنم، به احترام صوفیه و حرمت مادرش، مواردی وجود دارد که من در مورد آنها سکوت می کنم. البته مادر سوفیا نجیب و بانو هستند و در طول زندگی ما متعهد و وفادار بودند. مشکلات ما چیزهای دیگری بود که گفتن آنها در اینجا مناسب نیست.

منوچهر هادی و یکتا ناصر

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=239186

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.