افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 27 October , 2024
2

عکس پدر جدی و خوش تیپ مریم مومن بازیگر سریال بانوی عمارت! + بیوگرافی و جدای از زندگی بازیگر.

  • کد خبر : 189190
عکس پدر جدی و خوش تیپ مریم مومن بازیگر سریال بانوی عمارت!  + بیوگرافی و جدای از زندگی بازیگر.

این بازیگر متولد 15 مرداد 1377 در مشگین شهر استان اردبیل است. او دارای مدرک بازیگری است. مومین تنها فرزند خانواده بود و در 9 سالگی پدر و مادرش از هم جدا شدند. مریم مومن در سال 1381 در سن 5 سالگی با ایفای نقش در یک فیلم کوتاه به پیشنهاد پسر عموی پدرش جلوی […]

این بازیگر متولد 15 مرداد 1377 در مشگین شهر استان اردبیل است. او دارای مدرک بازیگری است. مومین تنها فرزند خانواده بود و در 9 سالگی پدر و مادرش از هم جدا شدند. مریم مومن در سال 1381 در سن 5 سالگی با ایفای نقش در یک فیلم کوتاه به پیشنهاد پسر عموی پدرش جلوی دوربین رفت و از آن پس به بازیگری علاقه مند شد.

او از سال دوم دبیرستان در تئاتر شرکت کرد، اما فعالیت جدی خود را از دوران دانشجویی با حضور در تئاتر دانشجویی آغاز کرد. مریم مومن در سال 1395 در تست بازیگری سریال «بنی المهدان» شرکت کرد و پذیرفته شد و با این کار شناخته شد.

بیوگرافی مریم مومن

مریم مومن متولد 15 مرداد 1377 در اردبیل بازیگر سینما و تلویزیون است. مریم مومن به عنوان تنها فرزند خانواده در شهر مشگین شهر اردبیل در محله قروه درویش به دنیا آمد و حالا می گوید به ترکی صحبت می کند. پدرش فلوت نواز و مادرش سوارکار است. مادر و پدرش در کودکی از هم جدا شدند و او فرزند طلاق است. او همچنین یک برادر به نام امیررضا داشت که در 17 سالگی درگذشت.

بیوگرافی مریم مومن

خانواده مریم مومن مخالف اجرای او بودند و فقط خاله او از او حمایت می کرد. او با بازی در نقش فخرالزمان در سریال «بانوی عمارت» خوش درخشید و به شهرت رسید. مریم مومن به دلیل طلاق پدر و مادرش برای تامین مخارج زندگی خود از سوم دبستان به عنوان دستیار دندانپزشک مشغول به کار شد و مدتی نیز در اینترنت مشغول به کار شد.

علاقه به بازیگری

تا 8 سالگی اردبیل بودم تا اینکه به تهران مهاجرت کردیم. خانواده ام همیشه دوست داشتند من دکتر یا مهندس شوم، اما من همیشه دوست داشتم بازیگر شوم و مخفیانه به کلاس های بازیگری می رفتم و کاراته کار می کردم. و وقتی بیرون می رفتم برای ورزش در این کلاس ها شرکت می کردم.

وقتی بچه بودم، بازیگری برایم جذاب بود، بنابراین کارم را به عنوان دانش آموز دوم دبیرستان شروع کردم و سخت تلاش کردم تا به جایی که می خواهم برسم. او فعالیت هنری خود را با تئاتر دانشجویی آغاز کرد تا اینکه در سال 1395 در 19 سالگی از طریق مریم خدارحمی از تست بازیگری سریال جدیدی به نام بانوی عمارت مطلع شد و در آن شرکت کرد.

سرانجام پس از پذیرفتن نقش فخرالزمان، نقش دوربین را برعهده گرفت تا اینکه با پخش این سریال در پاییز 1396 از شبکه سه به همراه آقای حسام منظور بسیار معروف شدند. داستان بانوی عمارت، ملودرامی عاشقانه از دوره تاریخی دوره قاجار را روایت می کند که در لایه های زیرین خود نیز به شرایط اجتماعی و سیاسی آن زمان می پردازد.

آثار مریم مومن.

● سریال بانوی عمارت – سال 1395 به کارگردانی عزیزالله حمیدن زاده

● سریال سرزده – سال ۱۳۹۸ به کارگردانی بهادر اسدی

● فیلم کادون – ۲۰۱۹ به کارگردانی کمال مقدم

● سریال شب های مافیا – 2019 به کارگردانی سعید ابوطالب

مریم مومن و پدرش در روز پدر

مریم مومن و پدرش

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=189190

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.