افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
1

عکس همه همسران الهام روهنده! / بازیگری که تحولش حماسی شد

  • کد خبر : 277119
عکس همه همسران الهام روهنده!  / بازیگری که تحولش حماسی شد

الهام چارگنده متولد ۱۳ تیر ۱۳۵۷ بازیگر و مستندساز ایرانی است. او کار خود را از سال ۱۳۷۵ با بازی در فیلم عروسی مهتابی آغاز کرد. چهاردانه پیش از این به عنوان ترانه سرا و خواننده فعالیت می کرد و یک آلبوم موسیقی نیز ضبط کرده بود. چرخنده و همسر سابقش در دهه 1380 مجری […]

الهام چارگنده متولد ۱۳ تیر ۱۳۵۷ بازیگر و مستندساز ایرانی است. او کار خود را از سال ۱۳۷۵ با بازی در فیلم عروسی مهتابی آغاز کرد. چهاردانه پیش از این به عنوان ترانه سرا و خواننده فعالیت می کرد و یک آلبوم موسیقی نیز ضبط کرده بود. چرخنده و همسر سابقش در دهه 1380 مجری برنامه ستاره مهاجر در شبکه ماهواره ای مهاجر بودند که یک برنامه به سبک امریکن آیدل بود.

الهام چارگنده بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون و مستندساز ایرانی است که در ۱۳ تیرماه ۱۳۵۷ در کاشان در خانواده ای سنتی بختیاری از طایفه هفت لنگ به دنیا آمد.

این هنرمند تحصیل در رشته معماری را نیمه کاره رها کرد و از ادامه تحصیل انصراف داد و با تدریس طراحی و نقاشی در اصفهان به فعالیت هنری خود ادامه داد.

موقت

الهام کرهنده بازیگر علاقه مند به بازیگری است و بازیگری را به طور جدی از تئاتر آغاز کرد تا اینکه در سال ۱۳۷۵ در سن ۱۸ سالگی برای اولین بار مقابل دوربین رفت.این هنرمند پیش از این به عنوان آهنگساز و خواننده فعالیت داشته و یک اثر را نیز به ثبت رسانده است. آلبوم موسیقی

الهام ازدواج تبدیل می شود

در سال ۱۳۹۱ الهام فرخنده اعلام کرد که از فرشید نوابی طلاق گرفته است. در همان سال این دو بازیگر در سریال پروانه که فروردین 92 از شبکه سه پخش شد همبازی شدند.

از ازدواج اول الهام چارگنده اطلاعی در دست نیست اما عرشیا اولین فرزند خانم چارگنده حاصل ازدواج اول اوست.

الهام چرخان

ازدواج دوم الهام روهنده

در شهریور ۱۳۹۵، الهام چارگنده با سومین ازدواج خود با روحانی به نام سید محمد درویشی رونمایی شد. از آن پس این هنرمند به واسطه کار همسرش در کربلای عراق زندگی می کند.

الهام چارگنده در سال ۱۳۷۵ برای دومین بار با فرشید نوابی یکی از بازیگران سینما و تلویزیون ازدواج کرد و از او صاحب دومین پسرش به نام ارسطو شد.

الهام چرخان

الهام چرخان

داستان تغییر حجاب الهام.

الهام چارگنده در نوروز 1392 با انتشار تصویری فرا رسیدن عید را به رهبر انقلاب تبریک گفت و از تغییر حجاب خبر داد. این اقدام او با حمایت و مخالفت های زیادی مواجه شد. بسیاری از هواداران او را نماد تبلیغات چادر می دانستند و از او حمایت می کردند.

پس از آن الهام گرهنده فعالیت های اجتماعی را برای ترویج حجاب و چادر آغاز کرد و به گفته خودش به همین دلیل دچار مشکلات زیادی شد.

الهام چرخان

الهام چرخان

الهام چرخان

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=277119

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.