افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 28 October , 2024
0

عکس همسر قدبلند و قدبلند بازیگر لاسمی! + بیوگرافی همراه با عکس و زندگی خصوصی شهرام لاسمی.

  • کد خبر : 413239
عکس همسر قدبلند و قدبلند بازیگر لاسمی! + بیوگرافی همراه با عکس و زندگی خصوصی شهرام لاسمی.

شاید کمتر کسی باشد که شهرام لاسمی را با بازی چشمگیر قلقلی در نمایش کودک نشناسد. شهرام لاسمی بازیگر نقش قلقلی یکی از بازیگران خوش ذوق تئاتر و تلویزیون است. او مجری کودک بود و فعالیت خود را در تلویزیون از 21 سالگی آغاز کرد. در این مقاله به شرح بیوگرافی شهرام لاسمی و مضامین […]

شاید کمتر کسی باشد که شهرام لاسمی را با بازی چشمگیر قلقلی در نمایش کودک نشناسد. شهرام لاسمی بازیگر نقش قلقلی یکی از بازیگران خوش ذوق تئاتر و تلویزیون است. او مجری کودک بود و فعالیت خود را در تلویزیون از 21 سالگی آغاز کرد. در این مقاله به شرح بیوگرافی شهرام لاسمی و مضامین زندگی و فعالیت های وی می پردازیم.

بیوگرافی شهرام لاسمی

شهرام لاسمی

شهرام لاسمی وی در 5 آذر 1343 در تهران به دنیا آمد و مجری برنامه کودک بود و نقش های متعددی در این زمینه و برنامه های تلویزیونی ایفا کرد. لاسمی قبل از شروع کار خود در حوزه هنری و تلویزیونی در شهر بازی تهران فعالیت می کرد و سپس وارد این عرصه هنری شد.

ازدواج شهرام لاسمی

شهرام لاسمی

شهرام لاسمی در سال 67 با عاطفه پازوکی ازدواج کرد. عاطفه پازوکی در اظهارات خود عنوان کرده است که سال هاست با خانواده شهرام ملاقات خانوادگی داشته ایم و دوستی بین خانواده ها باعث ازدواج ما شده است. حاصل ازدواج آنها مهسایی 26 ساله و مانی 14 ساله است.دختر شهرام در خانه فعالیت هنری دارد و کار تدوین را انجام می دهد.

داماد او نیز در خبرگزاری کار گرافیک و تدوین می کند. البته پسرش مانی نیز در آموزشگاه بازیگری تحصیل می کند و در کنار آموزش کار تئاتر در زمینه بازیگری کودک و نوجوان فعالیت می کند. جالب است بدانید عاطفه پازوکی همسر شهرام لاسمی گریمور است.

دلیل صحبت نکردن شهرام لاسمی در برنامه ها

شهرام لاسمی

شهرام لاسمی دلیل صحبت نکردن را علاقه زیادش به نقش قلقیلی عنوان کرده است. او علاقه زیادی به بازی در نقش قلقالی داشت و به همین دلیل این شرط را پذیرفت. اکثر مردم به او پیشنهادهایی برای پذیرش نقش های جدید داده اند. اما او ابراز داشته که دوست دارد در کنار شخصیت قلکالی بماند و همه او را با این شخصیت بشناسند.

شهرام لاسمی

شهرام فردی اهل مطالعه است و در اوقات فراغت سعی می کند درس بخواند و به تئاتر برود. یکی از سرگرمی های اصلی او تماشای فیلم است و بیشتر اوقات به مطالعه ادبیات کهن می پردازد. علاقه وافری به خواندن آثار و کتابهای مولانا و سعدی دارد. او همچنین دوست دارد ادبیات کودک بخواند.

آغاز اجرای شهرام لاسمی.

شهرام لاسمی

شهرام لاسمی یکی از افراد موفق تئاتر و تلویزیون است. او ابتدا کار خود را با بازیگری در تئاتر آغاز کرد و سپس وارد برنامه های تلویزیونی شد. او در ۲۱ سالگی در نمایشی به نام بازی، شادی، تماشا به پیشنهاد فریماه فرهی به ایفای نقش پرداخت. این نمایش آغاز کار او برای ایفای نقش در برنامه های تلویزیونی بود. از نقش های موثر قلقلی می توان به نمایش هایی چون «دوقلوها»، «موتور نجات»، «بچه ها را انتخاب کنید» و «قلقلی در سرمزین قلقی» اشاره کرد.

فعالیت های هنری

شهرام لاسمی

شهرام لاسمی در این سال ها نقش های مختلفی را در برنامه های تلویزیونی و فیلم های سینمایی ایفا کرده است. از جمله این آثار می توان به موارد زیر اشاره کرد:

در سال ۱۳۹۵ در فیلم شهر اردیبهشت به کارگردانی مهرداد فلاحتگر و همچنین نویسندگی فرهاد فلاحتگر باز.

در سال 2013 در فیلم سندباد و سارا در نقش کاپیتان.

در سال 1368 در فیلم شنگول و منگول به کارگردانی پرویز صبری.

در سال 1370 اتل متل توتوله به مدیریت محمد جعفری

در سال ۱۳۷۲ سه مرد معمولی به کارگردانی و نویسندگی سیامک تقی پور.

وی همچنین در سریال 20 دقیقه ای قلقلی به نویسندگی ایمان ایرانمش و کارگردانی صفا چاوشی برای شبکه پویا همان نقش قلقلی را بازی کرد.

مهاجرت شهرام لاسمی از تهران

شهرام لاسمی

شهرام لاسمی در آخرین اظهارات خود اعلام کرد که تهران را ترک کرده و در مشهد مشغول به کار است. او دلیل خروجش از تهران را بیکاری اعلام می کند. او در حال حاضر در تئاتر مشهد تمرین و اجرا می کند و البته در کلاس بازیگری هم تدریس می کند. لاسمی به پیشنهاد چند تن از دوستانش به مشهد رفت و از حضور آنها در آنجا خرسند است.

شایعه درگذشت شهرام لاسمی

چند سال پیش خبر درگذشت شهرام لاسمی منتشر شد اما او این خبر را تکذیب کرد.

شهرام لاسمی

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=413239

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.