بازیگر محبوب هندی کاجول موکرجی او که در سال 1974 متولد شد، یکی از موفق ترین زنان در صنعت فیلم و فیلم هند است. کاجول تاکنون برای 11 نقش نامزد شده و برنده 6 جایزه فیلم فیر شده است. عمه کاجول نوتان نیز 5 بار برنده این جایزه شد و با هم رکورد بیشترین برد در این جشنواره را دارند. کاجول در بمبئی در خانواده موکرجی-سامارث به دنیا آمد. مادر او همسر تانوجا سامارث بازیگر هندی و پدرش شومو موکرجی فیلمساز است. در سال 2011، دولت هند به کاجول نشان Padma Shri، چهارمین نشان عالی غیرنظامی هند را اعطا کرد.

در سال 1992، کاجول اولین بازیگری خود را با بازی هیجان انگیز در فیلم موفق Bihodi انجام داد. او در بهترین عاشقانه های دنیای هند از جمله عروس عاشق، تو، من و ما، من خان، بدهی به زندگی، عشق برای بمبئی، راز: حقیقت پنهان، همیشه و … بازی کرده است. او جایزه فیلم فیر را برای بازی در مقابل بازیگر مرد در Raaz: The Hidden Truth دریافت کرد.

علاوه بر بازی در فیلم، کاجول در سال 2008 به عنوان یک فعال اجتماعی برای زنان و کودکان بی خانمان، جایزه Karmaveer Puraskaar را دریافت کرد. کاجول همچنین در برنامه Rock-N-Roll تلویزیون زی به عنوان یکی از داوران پنل جولی ظاهر شد. علاوه بر این، Kajol دارای یک موقعیت مدیریتی در شرکت نرم افزار و سرگرمی Devgan است. کاجول در سال 1999 با آجی دوگان ازدواج کرد و صاحب دو فرزند شدند.

کاجول

کاجول

کاجول

کاجول




آیا این خبر برای شما مفید بود؟