افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 20 October , 2024
2

عکس های جدید و جذاب بازیگر سریال ترش و شیرین در تولد ۴۰ سالگی اش در لندن + بیوگرافی شیرین نگین عبداللهی

  • کد خبر : 330947
عکس های جدید و جذاب بازیگر سریال ترش و شیرین در تولد ۴۰ سالگی اش در لندن + بیوگرافی شیرین نگین عبداللهی

تغییر چهره بازیگر سریال ترش و شیرین: نگین عبداللهی بازیگر سریال ترش و شیرین در شهریور 1365 در تهران به دنیا آمد. نگین عبداللهی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون ایرانی است. نگین عبداللهی فعالیت هنری خود را از سال 1385 آغاز کرد و با ایفای نقش در سریال ترش و شیرین رضا عطاران اولین تجربه […]

تغییر چهره بازیگر سریال ترش و شیرین: نگین عبداللهی بازیگر سریال ترش و شیرین در شهریور 1365 در تهران به دنیا آمد. نگین عبداللهی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون ایرانی است. نگین عبداللهی فعالیت هنری خود را از سال 1385 آغاز کرد و با ایفای نقش در سریال ترش و شیرین رضا عطاران اولین تجربه خود را رقم زد. در این سریال به نویسندگی سروش صحت افتخار، نگین عبداللهی افتخار بازی در کنار بازیگرانی چون حمید لولایی، مریم امیرجلالی، شهره سلطانی، رضا شفیعی جم و مجید صالحی را داشت.

تغییر چهره بازیگر زن سریال ترش و شیرین

نگین عبداللهی بازیگر سینما و تلویزیون در آثاری چون مجموعه تلویزیونی «ترش و شیرین»، فیلم «طلا و مس» و مجموعه تلویزیونی «اغما» فعالیت داشته است.

بر اساس گزارش پژوهشی پژوهشگران، مشخص شد این سریال نیز مانند سریال دیگر رضا عطاران با استقبال خوبی از سوی بینندگان مواجه شده است و طبق نظرسنجی نوروزی سال 1392 شبکه یک سیما، یکی از سریال هایی است که مخاطبان پسندیدند و در بین سریال های طنز نوروزی که به آن اختصاص داده شد، رتبه سوم را کسب کردند.

نگین عبداللهی

نگین عبداللهی در سال 1384 یک دوره فعالیت شدیدی را در عرصه سینما و تلویزیون سپری کرد و در آثار مهمی به ایفای نقش پرداخته است. بزرگترین کار نگین عبداللهی در سال جاری بازی در سریال ترش و شیرین به کارگردانی رضا عطاران است.

خانواده و پدر و مادر نگین عبداللهی

نگین عبداللهی تنها دختر خانواده و تک فرزند است. مادر این بازیگر زن خانه دار و پدرش نیز در روسیه زندگی می کرد و تاجر است. مادر نگین عبداللهی بزرگترین مشوق او در عرصه بازیگری بوده است که دخترش را به این سمت سوق داده است. غذای مورد علاقه نگین بانو ماکارونی و رنگ مورد علاقه اش قرمز و نارنجی است.

نگین عبداللهی

نگین عبداللهی شاید دوست نداشته باشد، اما به زبان هایی مانند ترکی، ایتالیایی و انگلیسی مسلط است و می تواند به خوبی و به راحتی صحبت کند. خانم عبداللهی در طول دوران بازیگری خود در سریال هایی چون «انتهای راه» و «ته تغری» و سریال استانی همدان و همچنین فیلم طلا و مس به ایفای نقش پرداخته است.

نگین عبداللهی

فعالیت های هنری

شاید یکی از مهم ترین قسمت های زندگینامه نگین عبداللهی، حضور او در سریال ترش و شیرین بود. نگین عبداللهی در سال 1384 در سریال ترش و شیرین نقش مهمی ایفا کرد و با مهارتی که داشت توانست آن نقش و همچنین خودش را به مخاطبان تلویزیون معرفی کند. او در این سریال با رضا عطاران همکاری داشت. نگین عبداللهی با بازی در سریال ترش و شیرین توانست تجربه بازیگری موفقی را رقم بزند و همکاری با بازیگرانی چون شهره سلطانی، حمید لولایی، رضا عطاران و رضا شفیع جم به تجربه او کمک کرد.

نگین عبداللهی به غیر از سریال ترش و شیرین در سال 1387 در فیلم طلا و مس نیز بازی کرد و نگین عبداللهی در این فیلم با همایون اسعدیان کارگردان طلا و مس و هنرمندانی چون بهروز شعیبی، نگار جواهریان، سحر همکاری کرد. دولتشاهی و رضا رادمنش.

نگین عبداللهی در این سال ها با هنرمندان زیادی کار کرده است، اما جالب است بدانید که از بین بازیگران، حلیمه سعیدی با 2 بار، فتح الله طاهری با 2 بار، جواد عزتی با 2 بار، پروین ملکی با 2 بار و عباس محبوب هستند. کسانی که بیشترین همکاری را داشته اند نگین عبداللهی هستند.

نگین عبداللهی

سریال تلخ و شیرین

«ترش و شیرین» یک سریال ایرانی خاطره انگیز به کارگردانی رضا عطاران و محمود رضایی و تهیه کنندگی ایرج محمدی و مهران مهام است. این سریال محصول سال 1385 و در ژانر کمدی و اجتماعی ساخته شده است. سریال ترش و شیرین که اولین بار در نوروز 1385 از شبکه سه در قالب 16 قسمت پخش شد.

نگین عبداللهی

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=330947

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.