افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 25 September , 2024
2

عکس نکونام اینجا خبر لیدر بودن پرسپولیس را شنید!

  • کد خبر : 273945
عکس نکونام اینجا خبر لیدر بودن پرسپولیس را شنید!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ او در یکی از آخرین دوره های لیگ بیست و سوم و در بازی رفت مقابل نساجی متوقف شد. بلوز در شرایطی وارد زمین شد که خبرهای باورنکردنی و امیدوارکننده ای از تهران می رسید. در گزارش “ورزش سه” آمده است: استقلال خوزستان در نیمه اول توانست با سه گل از […]

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ او در یکی از آخرین دوره های لیگ بیست و سوم و در بازی رفت مقابل نساجی متوقف شد. بلوز در شرایطی وارد زمین شد که خبرهای باورنکردنی و امیدوارکننده ای از تهران می رسید.

در گزارش “ورزش سه” آمده است: استقلال خوزستان در نیمه اول توانست با سه گل از پرسپولیس پیش بیفتد که این بهترین اتفاق ممکن برای تیم نکونام بود. آنها نیمه دوم را با اطلاع از نتیجه رقیب خود آغاز کردند اما اتفاقات در دقایق پایانی به گونه ای رقم خورد که قرمزها با یک بازگشت باورنکردنی پیروز شدند و پیش افتادند.

2025990

نکونام که به خوبی نتیجه بازی پرسپولیس را در کنار زمین می دانست، پس از سوت پایان بازی بیژن حیدری برای لحظاتی ایستاده بود و باور نمی کرد او در پشت زمین تیم را شکست نداده باشد. میز، نساجی.

سرمربی استقلال در دقایق پایانی متوجه شد که نتیجه بازی پرسپولیس 3 بر 3 مساوی شده است و به همین دلیل از ترس از دست دادن صدر جدول لحظاتی پس از سوت بیژن حیدری، در کنار زمین نگاهی مبهوت به شاگردانش داشت. .

درست در لحظه ای که نکونام در حال بلند شدن بود تا زمین را ترک کند، نگاهی به سمت سکوهای هواداران نساجی انداخت که از گل چهارم پرسپولیس بی خبر بودند و در همان لحظه بود که سرمربی استقلال متوجه شد که در میدان حضور دارد. از زمانی که شکست خورد در صدر جدول قرار گرفت

2025989

2025988

سایر بازیکنان استقلال نیز هنگام خروج از زمین پیگیر نتیجه بازی پرسپولیس بودند که در این بین بهزاد غلامپور با نشان دادن عدد 4 به ابوالفضل جلالی از بازگشت حریف خبر داد که باعث به دار آویختن بهترین پاسور لیگ شد. سرش با تاسف فراوان دست خود را بین هر دوی خود نگه دارید.

جلالی و سایر بازیکنان نیز برای بررسی نتیجه بازی پرسپولیس به سمت نیمکت رفتند و با اطلاع از بازگشت قرمزها و باخت صدر، با ناراحتی زمین را ترک کردند.

2025996

2025997

2025998

2025999

2026000

2026001

251 251

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=273945

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.