افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 18 October , 2024
3

عکس لوازم آرایشی دست دوم به تبلیغات باز شد!

  • کد خبر : 165629
عکس لوازم آرایشی دست دوم به تبلیغات باز شد!

آفتاب نیوز: رژ لب اصل لانکوم زیر قیمت فقط یکبار استفاده شده. قیمت 90 هزار تومان ابزار ناخن دست دوم پک کامل قیمت 3 و نیم موچین فقط 80 هزار تومان کل پک دالیز استفاده شده، موادی باقی مانده است، به همراه یک بسته بیگودی جدی که اصلا استفاده نشده است، 300 تومان، سه بسته […]

آفتاب نیوز:

رژ لب اصل لانکوم زیر قیمت فقط یکبار استفاده شده. قیمت 90 هزار تومان ابزار ناخن دست دوم پک کامل قیمت 3 و نیم موچین فقط 80 هزار تومان

کل پک دالیز استفاده شده، موادی باقی مانده است، به همراه یک بسته بیگودی جدی که اصلا استفاده نشده است، 300 تومان، سه بسته مژه کلاسیک 15 کارکرده، این نوع تبلیغات معمولا در سایت دیوار دیده می شود. یا در صفحه اینستاگرام

حاصل کار زنانی است که به دلیل تغییر ذائقه یا کسالت، لوازم آرایش خود را به فروش رسانده اند. نحوه صحبت و تبلیغات آنها شبیه به کارگزارانی است که از ترفندهای بازاریابی مختلف برای جذب مشتری استفاده می کنند.

جالب اینجاست که آدرس تمامی آگهی ها به مناطق شمالی پایتخت ختم می شود و جای تعجب است که خانم ها از خرید این اقلام به دلیل مارک دار بودن خوشحال می شوند.

اگر این روزها هنگام گشت و گذار در اینترنت با آگهی فروش لوازم آرایش دست دوم مواجه شدید تعجب نکنید. این نوع تبلیغات تیراژ وسیعی دارند.

علاوه بر سایر وسایل منزل از تخت و کمد گرفته تا مبل و فرش که در سایت دیوار تبلیغ می شود، لوازم آرایشی دست دوم نیز به چشم می خورد. آنها معمولا توسط خانم هایی تبلیغ می شوند که از خرید یک برند خاص از لوازم آرایش پشیمان هستند یا ترجیح می دهند مارک بهتری بخرند.

تنها با گذراندن نیم ساعت در دنیای عجیب فضای مجازی، انواع لوازم آرایشی و بهداشتی را با قیمت مناسب پیدا خواهید کرد. چیزهایی که اگر جدید بودند میلیون ها فروخته می شدند.

بد نیست بدانید اکثر لوازم آرایشی دست دوم تبلیغ شده برندهای خارجی هستند که هر کدام چند میلیون قیمت دارند. به عنوان مثال: «رژلب لانکوم 4 میلیون و 300 هزار تومان است. کرم مرطوب کننده مری کی از 1 میلیون به بالا شروع می شود. ژل استرس 6 میلیون و 600 هزار تومان. کرم صاف کننده لانکوم 28 میلیون و 650 هزار تومان.

مهم نیست برند…

آنچه مسلم است این است که لوازم آرایشی برند گران قیمت توسط افراد ثروتمند خریداری می شود. کسانی که توان مالی ندارند از خرید آن منصرف می شوند یا ترجیح می دهند برندهای ایرانی را با قیمت مناسب خریداری کنند. پس چه کسی علاقه مند به خرید لوازم آرایشی دست دوم است؟ ارتباط با یکی از کسانی که در سایت دیوار تبلیغ کرده اند ممکن است یک سرنخ باشد. او می گوید: قیمت وسایل بالای 10 میلیون است اما 5 میلیون می فروشم، چقدر استفاده شده است، برای کلاس لوازم آرایش خریدم اما دیگر نرفتم.

– آیا کسی غیر از من آگهی شما را درخواست کرده است؟

– بله، چند نفر زنگ زدند. برای برخی، استفاده از لوازم جانبی مارک مهم است.

آشپز عالی با لوازم آرایشی قرضی.

همیشه اینطور بوده است که خانم ها به زیبایی خود اهمیت زیادی می دهند. روزگاری مد بود آرایش کردن و حنا زدن به سر. الان هم همینطوره تا زمانی که بخواهید، محصولات آرایشی در بازار وجود دارد که چهره را زیبا می کند و سن شما را جوان می کند.

ایرادی ندارد که خانم ها به زیبایی خود اهمیت ویژه ای بدهند، اما خیلی هم خوب است. اما وقتی صحبت از علاقه به میان می آید، وضعیت متفاوت است. برخی از دختران و زنان جوان ما هر کاری می کنند تا جذابیت خود را در نظر دوستان و آشنایان جذاب تر کنند.

به همین دلیل است که آنها اغلب برای یادگیری یک ترفند آنلاین گشت و گذار می کنند. بسیاری از آنها به استفاده از لوازم آرایشی مارک دار عادت دارند. آنها با افتخار به دیگران می گویند که از محصولات یک برند خاص روی سر و صورت خود استفاده می کنند. غافل از اینکه اکثر آنها دست دوم از سایت های دیواری یا صفحات اینستاگرام هستند.

آمارهای عجیب از سرانه مصرف لوازم آرایشی در ایران

در میان دیگر مردم دنیا، زنان ایرانی بیشترین استفاده را از لوازم آرایشی دارند. به گونه ای که تامین این اقلام به یکی از ملزومات زندگی آنها تبدیل شده و حاضرند دیگر نیازهای خود را رها کرده و خرید لوازم آرایشی برند را با مشکل مواجه کنند.

طبق آمار به دست آمده، ایرانی ها به طور متوسط ​​4.5 درصد از درآمد سالانه خود را صرف خرید لوازم آرایشی می کنند، در حالی که این رقم در سایر کشورها 2.6 درصد است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=165629

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.