افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
0

عکس عمو: ما همیشه از عشق به ایران نفس می کشیم

  • کد خبر : 354430
عکس عمو: ما همیشه از عشق به ایران نفس می کشیم

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ شب گذشته 16 شهریور اردشیر کامکار آهنگساز، نوازنده، محقق و مدرس موسیقی ایرانی و همچنین علی دایی از چهره های شناخته شده ورزش کشورمان به برنامه «سیصد» که در حال اجراست دعوت شده بودند. این شب ها در کاخ سعد آباد. اردشیر کامکار در پایان اجرای این اجرا تندیس «سیصد» را […]

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ شب گذشته 16 شهریور اردشیر کامکار آهنگساز، نوازنده، محقق و مدرس موسیقی ایرانی و همچنین علی دایی از چهره های شناخته شده ورزش کشورمان به برنامه «سیصد» که در حال اجراست دعوت شده بودند. این شب ها در کاخ سعد آباد.

اردشیر کامکار در پایان اجرای این اجرا تندیس «سیصد» را به عنوان یکی از چهره های تاثیرگذار فرهنگی ورزشی کشور به علی دایی تحویل داد.

کامکار مجسمه «100» را به نمایندگی از کل گروه به علی دایی تحویل داد.

کامکار در سخنانی کوتاه درباره کنسرت-نمایش «سیساد گت» گفت: خسته نباشید به هنرمندان عزیزی که با موسیقی زیبای برادران پورنظیری اثری تاریخی ارائه کردند می گویم، من هم خوشحالم که در کنار آن هستم. اسطوره ورزش و بشریت ایران علی دایی و افتخار می کنم که در کنار همه شما هنرمندان عزیز هستم.

عکس عمو: ما همیشه از عشق به ایران نفس می کشیم

علی دایی پس از دریافت تندیس این نمایش گفت: خسته نباشید به هنرمندان می گویم بچه های ما را با تاریخ ایران آشنا کنند. امشب برای من یک شب آموزشی بود. ما همیشه به عشق یک چیز نفس می کشیم و آن ایران است.

رویداد هنری «سی صد» کاری از سهراب پورناظری است که این شب ها در کاخ سعد آباد عرضه می شود. «سیصد» به تهیه کنندگی تمورث پورناظری و داستان این نمایش با عنوان «گت» به نویسندگی محمد رحمانیان است.

عکس عمو: ما همیشه از عشق به ایران نفس می کشیم

نوید محمدزاده، بهرام رادان، بهرام افشاری، گوهر خیراندیش، دلنیا آرام، علی براتی، هدیه آزیدهک و اهورا ابوالحسنی بازیگران پروژه «سیساد» هستند.

اشکان کمانگری به عنوان خواننده و رضا گوران به عنوان مدیر مشاور گروه در این پروژه حضور دارند. تهمورس پورناظری مدیر هنری، علی براتی مدیر حرکت رسمی، مرتضی نجفی مدیر نور و محمد قدس مجری این پروژه هستند.

257 251

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=354430

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.