افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 21 October , 2024
2

عکس عذرخواهی رضا درویش پس از حکم جنجالی

  • کد خبر : 286029
عکس عذرخواهی رضا درویش پس از حکم جنجالی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در برنامه جنجالی فوتبال برتر که محل تنش لفظی مدیران استقلال و پرسپولیس شد، رضا درویش مدیرعامل سرخ پوشان در بخشی از مناظره جمله تندی را بیان کرد. وقتی رضا درویش به سرپرست مدیرعاملی استقلال گفت که در ساعات خاصی از روز دچار توهم می شود، فرشید سمیعی از نحوه صحبت […]

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در برنامه جنجالی فوتبال برتر که محل تنش لفظی مدیران استقلال و پرسپولیس شد، رضا درویش مدیرعامل سرخ پوشان در بخشی از مناظره جمله تندی را بیان کرد.

وقتی رضا درویش به سرپرست مدیرعاملی استقلال گفت که در ساعات خاصی از روز دچار توهم می شود، فرشید سمیعی از نحوه صحبت مدیرعامل سرخ پوشان انتقاد کرد و آن را سوراخی در زمین دانست و به درویش گفت که فکر می کند او فقط از آن زبان زننده در بازی استفاده کرده است. جلسات خصوصی اما حالا متوجه شده که در رسانه ملی هم همینطور صحبت می کند.

سپس درویش با تمسخر نحوه صحبت فرشید سمیعی گفت: من کجا با شما در خلوت صحبت کرده ام؟ من چه رابطه ای با شما دارم که در خلوت با شما صحبت کنم که می گویید در خلوت اینطور صحبت کرده است؟ آیا شما را جایی دیده ام که بتوانم با یک دیالوگ دیگر با شما صحبت کنم؟ اگر فرصت داشتید در وهله اول برای لهجه خود به جراحی می رفتید، بهتر بود آن را فرافکنی کنید. باز هم از افرادی که مجبور شدند این نوع گرامر یا دیالوگ را امشب تحمل کنند عذرخواهی می کنم.

این عبارت با واکنش های گسترده ای در فضای مجازی همراه شد و درویش را دوباره به واکنش واداشت.

درویش با انتشار مطلبی در صفحه شخصی خود نوشت: دیشب در بزرگترین برنامه فوتبال جملاتی گفتم که باعث رنجش هموطنان عزیز آمریکایی شد. من یک شمالی پرافتخار هستم و به همه لهجه های ایران خصوصا مردم دوست داشتنی گیلان و مازندران و گلستان احترام می گذارم. انتقادات من از رفتار و فرافکنی های ایشان به قوت خود باقی است، اما بدون هیچ توجیهی از تک تک آنها صمیمانه عذرخواهی می کنم. یکی از کسانی که از یکی از اظهارات من احساس آزرده خاطر کرد. ایران و ایرانی سربلند باد.

257 251

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=286029

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.