افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 22 October , 2024
3

عکس شناسایی مسن ترین زن ایران/فاطمه نوروزی از سلامت کامل برخوردار است

  • کد خبر : 153106
عکس شناسایی مسن ترین زن ایران/فاطمه نوروزی از سلامت کامل برخوردار است

آفتاب نیوز: همکاران «پژوهش ملی سلامت» به منزل این بانوی مسن رفتند و وضعیت جسمانی وی را بررسی کردند و معاینات حاکی از سلامت وی ​​بود. معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی تربت جام گفت: “فاطمه نوروزی کاریزی” بانوی 124 ساله تربت جام که به عنوان مسن ترین زن ایران شناخته می […]

آفتاب نیوز:

همکاران «پژوهش ملی سلامت» به منزل این بانوی مسن رفتند و وضعیت جسمانی وی را بررسی کردند و معاینات حاکی از سلامت وی ​​بود.

معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی تربت جام گفت: “فاطمه نوروزی کاریزی” بانوی 124 ساله تربت جام که به عنوان مسن ترین زن ایران شناخته می شود. برنامه پایش سلامت، فشار خون بالا، دیابت یا چربی های مضر ندارید.

دکتر منصوره مکارم افزود: همکاران ما به منزل این زن سالمند مراجعه و در قالب طرح «نظرسنجی ملی سلامت» وضعیت جسمانی وی را بررسی کردند و آزمایشات حاکی از سلامت این زن سالمند بود.

وی ادامه داد: تاکنون 50 هزار نفر از جمعیت تحت پوشش این شهرستان در قالب ستاد ملی سلامت مورد آزمایش قرار گرفته اند و مقرر شده است تا قبل از 24 دی ماه 186 هزار نفر در شهرستان های صالح آباد و تربت جام آزمایش شوند. .

فاطمه نوروزی کاریزی متولد ۱۰ مهر ۱۲۷۸ و ساکن تربت جام است.

«بررسی ملی سلامت» از 29 آبان ماه سال جاری آغاز شده و تا 24 آذرماه ادامه دارد. در این نظرسنجی تمامی ایرانیان بالای 18 سال مقیم کشور از نظر دیابت و فشار خون به صورت رایگان غربالگری می شوند.

دو شهرستان مرزی تربت جام و صالح آباد به ترتیب در 170 و 250 کیلومتری جنوب شرقی مشهد قرار دارند و در مجموع 310 هزار نفر در این شهرستان ها تحت پوشش خدمات بهداشتی و درمانی دانشکده علوم پزشکی تربت جام هستند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=153106

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.