افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
1

عکس زیبای زن ابراهیم چالیکول بازیگر ترکیه ای مست عشق! + بیوگرافی و عکس های خصوصی.

  • کد خبر : 263530
عکس زیبای زن ابراهیم چالیکول بازیگر ترکیه ای مست عشق!  + بیوگرافی و عکس های خصوصی.

ابراهیم چلیکل او نقش اسکندر یکی از شخصیت های اصلی «مست عشق» را بازی می کند. خلاصه ای از زندگینامه ابراهیم چلیکل. متولد: 14 فوریه 1982 ملیت: ترکیه همسر (ها): میهره متلو بیوگرافی ابراهیم چلیکل. ابراهیم چلیکول (به ترکی: İbrahim Çelikkol؛ زادهٔ ۱۴ فوریهٔ ۱۹۸۲) بازیگر، مدل و بسکتبالیست ترک است. مادر ابراهیم چالیکول یک […]

ابراهیم چلیکل او نقش اسکندر یکی از شخصیت های اصلی «مست عشق» را بازی می کند.

خلاصه ای از زندگینامه ابراهیم چلیکل.

متولد: 14 فوریه 1982

ملیت: ترکیه

همسر (ها): میهره متلو

بیوگرافی ابراهیم چلیکل.

ابراهیم چلیکول (به ترکی: İbrahim Çelikkol؛ زادهٔ ۱۴ فوریهٔ ۱۹۸۲) بازیگر، مدل و بسکتبالیست ترک است. مادر ابراهیم چالیکول یک مهاجر یونانی و پدرش عرب الاصل است. ابراهیم یک خواهر دارد و در 18 سالگی پدرش را از دست داد.

ابراهیم چلیکل

ازدواج و طلاق ابراهیم چلیکل

ابراهیم چلیکل در سال 2017 با میهره موتلو ازدواج کرد. این زوج پس از یک فرزند طلاق گرفتند و ابراهیم چلیکل با شخص دیگری در ارتباط است.

ابراهیم چلیکل

ابراهیم چلیکل

آغاز بازیگری ابراهیم چلیکل.

در سال 2009، زندگی ابراهیم چالیکول، این مدل خوش تیپ ترکیه ای ناگهان تغییر کرد. او با عثمان سیناو کارگردان فیلم ملاقات کرد و کارگردان از او برای ایفای نقش در این فیلم دعوت کرد و بازی در نقش کاپیتان شمیل باتورایا در فیلم پارس نارکوتور را به او پیشنهاد کرد. این فیلم سرآغاز بازیگری ابراهیم چالیکول بود و از سال 1388 ابراهیم چلیکول در فیلم ها و سریال های دیگری حضور داشت.

ابراهیم چلیکل

ابراهیم چلیکل در سال 2012 یکی از نقش های اصلی فیلم پرهزینه فتح 1453 را بازی کرد که در مورد فتح استانبول در سال 1453 بود و همچنین در سال 2011 در سریال عفت و در سال 2013 در سریال رحمت به کارگردانی چاگاتای توسون. ابراهیم چلیکل در سال 1395 در سریال کور مادرزاد نقش علی نجات را بازی کرد و در سال 1396 با ایفای نقشی متفاوت و عالی در سریال عشق سیاه و سفید مورد تحسین بسیاری از منتقدان و بینندگان قرار گرفت.

ابراهیم چلیکل

ابراهیم چلیکل

ابراهیم چلیکل در فیلم مست عشق

ابراهیم چلیکل نقش اسکندر یکی از شخصیت های اصلی «مست عشق» را بازی می کند. شهاب حسینی، پارسا پیروزفر، هانده ارچل، سلما ارگچ، بنسو سورال، بوراک توزکوپران، بوران کوزوم و حسام منظور دیگر بازیگران «مست عشق» هستند. تهیه کننده این فیلم مهران برومند است و فیلمنامه این فیلم را حسن فتحی و فرهاد توحیدی نوشته اند.

ابراهیم چلیکل

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=263530

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.