افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 21 October , 2024
2

عکس زن زیبای جهانبخش سلطانی آمین هوتاب سریال یوسف پیامبر + مشخصات و بیوگرافی

  • کد خبر : 231195
عکس زن زیبای جهانبخش سلطانی آمین هوتاب سریال یوسف پیامبر + مشخصات و بیوگرافی

جهانبخش سلطانی بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون در سال 1330 در اصفهان به دنیا آمد و فعالیت خود را با تئاتر آغاز کرد و از سال 1345 وارد تئاتر شد و در سال 1367 با فیلم افق وارد سینما شد. نقش آمین هوتاب در سریال یوسف پیامبر با بازی جهانبخش سلطانی به یادگار ماند. در […]

جهانبخش سلطانی بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون در سال 1330 در اصفهان به دنیا آمد و فعالیت خود را با تئاتر آغاز کرد و از سال 1345 وارد تئاتر شد و در سال 1367 با فیلم افق وارد سینما شد. نقش آمین هوتاب در سریال یوسف پیامبر با بازی جهانبخش سلطانی به یادگار ماند. در قسمت فرهنگ و هنر مجموعه هنرمندان بیوگرافی جهانبخش سلطانی و عکس های همسر و دخترش را ببینید. مجله را نگه دارید.

زن و بچه

جهانبخش سلطانی در سال 1358 با زهره طایی دختر یکی از بستگانش ازدواج کرد و حاصل این ازدواج سه فرزند، دو پسر و یک دختر به نام سارا بود که سارا دخترش نیز وارد حرفه بازیگری شد.

زهرا طایی همسر جهانبخش سلطانی در سال 1339 در اصفهان به دنیا آمد و فارغ التحصیل رشته ریاضی و کامپیوتر بود و هم اکنون در مرکز کامپیوتر بیمارستان الزهرا (س) مشغول به کار است. او می گوید وقتی 15 سال بیشتر نداشتم از طریق برخی اقوام با جهانبخش آشنا شدم و بعد ازدواج کردم. او برادر شوهر خاله ام بود.

جهانبخش سلطانی

فعالیت هنری جهانبخش سلطانی.

جهانبخش سلطانی یکی از ستاره های خوب سینما، تلویزیون و تئاتر کشورمان است که در فیلم ها و سریال های متعددی به ایفای نقش پرداخته است. فعالیت هنری خود را از کودکی آغاز کرد و می توان گفت در این زمینه به آموزش ادامه داد.

او علاوه بر بازیگری در زمینه کارگردانی و نویسندگی نیز فعالیت داشته است. او عمدتاً در فیلم های جنگی بازی کرده است، اولین فیلم او «افق» بود. او برای بازی در فیلم شرم در سال ۱۳۷۱ برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد از جشنواره فیلم فجر شد.

مجموعه هایی که در شبکه استانی اصفهان به ایفای نقش پرداخته اند عبارتند از: وقت شکوفه، بگو من هستم، کفش پاره، بی بند و بار، خانه سال نو و …. نیز اشاره کرد

جهانبخش سلطانی

تحصیلات جهانبخش سلطانی

جهانبخش سلطانی بازیگر سینمای ایران متولد 1330 در اصفهان و دارای دیپلم تجربی است. به گفته سلطانی بازیگری را از دبستان آغاز کرد و در دبیرستان به عنوان کارگردان ادامه داد.

اما به صورت حرفه ای و جدی کار خود را در تئاتر زیر نظر ناصر فرهمند و ماشا الله وحیدی آغاز کرد. او تا به امروز بیش از 40 نمایشنامه نویسندگی، کارگردانی و بازی کرده است. او کارنامه پرباری دارد و بیشتر نقش هایش در فیلم های جنگی و دفاع مقدسی است.

جهانبخش سلطانی

وارد سینما شوید و با رسول ملاقلی پور آشنا شوید

وی درباره بازی در یک فیلم گفت: از طریق یکی از آشنایان کارگردان معروف کشورمان مرحوم رسول ملاقلی پور وارد سینما شدم و اولین فیلمی که بازی کردم فیلم افق بود. پس از آن با کیومرث پوراحمد آشنا شدم و در داستان های مجید و سپس فرشتگان مردان، حضرت یوسف و سرنخ بازی کردم.

پشیمان نیستم که بازی کردم

ما بر اساس علم و آگاهی ورود به این عرصه را انتخاب کرده ایم و بحث توبه اصلاً برای ما مشکلی ندارد. اگر بازیگر نمی شدیم دیگر چه می کردیم؟ بالاخره کار هنری فراز و نشیب دارد و میزان فعالیت و پیشنهاد کار به پارامترهایی مانند سن ما بستگی دارد.

مهم است که فیلمسازان در چارچوب روایت دراماتیک خودشان نقشی متناسب با زمانه ما داشته باشند تا بتوانیم در آن بمانیم. قطعا اگر به عقب برگردم دوباره همان حرفه را انتخاب خواهم کرد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=231195

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.