افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 19 October , 2024
0

عکس خاص از عروسی سارا بهرامی و صابر ابر! / این 2 بازیگر را بیشتر بشناسید!

  • کد خبر : 402366
عکس خاص از عروسی سارا بهرامی و صابر ابر! / این 2 بازیگر را بیشتر بشناسید!

سارا بهرامی این بازیگر سینما و تلویزیون عکسی از خود با لباس عروس منتشر کرد که بسیار مورد توجه قرار گرفت. ازدواج سارا بهرامی به زندگی واقعی او مربوط نمی شود، بلکه مربوط به بازی او در سریال بازنده است. در تصویری که در زیر این مطلب فرهنگی و هنری منتشر می کنیم، سارا بهرامی […]

سارا بهرامی این بازیگر سینما و تلویزیون عکسی از خود با لباس عروس منتشر کرد که بسیار مورد توجه قرار گرفت. ازدواج سارا بهرامی به زندگی واقعی او مربوط نمی شود، بلکه مربوط به بازی او در سریال بازنده است. در تصویری که در زیر این مطلب فرهنگی و هنری منتشر می کنیم، سارا بهرامی در کنار صابر ابر حضور دارد.

عروسی سارا بهرامی و صابر ابر در سریال بازنده

سارا بهرامی در سریال بازنده نقش ارغوان امینی را بازی می کند ابر صابر کیو در این فیلم نقش همسرش را بازی می کند. سارا بهرامی در سریال بازنده به کارگردانی و نویسندگی امین حسین پور با علیرضا کمالی، سارا بهرامی، صابر ابر، صدف اسپهبدی، رویا جاودنیا، پیمان قاسم خانی و … همبازی می شود.

این بازیگر سینما و تلویزیون متولد 11 بهمن 1361 در اصفهان و در خانواده ای 6 نفره و دارای دو خواهر و یک برادر است. نقش پروانه در سریال پروانه مجرد است و هنوز ازدواج نکرده است.

درباره صابر ابر

صابر ابر متولد ۲۷ خرداد ۱۳۶۳ در تهران بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون و کارگردان تئاتر ایرانی است. صابر ابر فارغ التحصیل رشته مدیریت است. صابر ابر قبل از بازیگری به فعالیت هایی مانند طراحی داخلی و نقاشی علاقه زیادی داشت و در این زمینه فعالیت داشته است.

او بازیگری را از کودکی شروع کرد، اما نه روی صحنه تئاتر یا جلوی دوربین. او می گوید: «در دبیرستان، در دبیرستان و حتی در مقاطع آمادگی، زمانی بود که نقش بازی می کردم و حواسم بود، اما اطرافیانم نبودند. مثل مردن اول صبح، خروج از خانه و مشاهده رفتار دیگران از دور. این نوع شیطنت ها سرآغاز اجرای اوست. کار تئاتر را از مدرسه شروع کرد، پس از یکی از اجراهای مدرسه در دبیرستان، توسط خواهرش مرضیه برومند که رابط او در درس ریاضی بود به خانم مرضیه برومند معرفی شد.

کار صابر ابر در تئاتر

سارا بهرامی و صابر ابر در سریال بازنده در 13 سالگی صابر ابر نقش کوتاهی در سریال بازگشت به خانه بازی می کند. سپس در سال ۱۳۷۹ مرضیه برومند در قسمت‌های کوتاهی از مجموعه داستان‌های نوروزی از آن استفاده کرد و ابر تصمیم جدی گرفت تا پس از داستان نوروزی همین کار را ادامه دهد. او پس از مشورت با افرادی چون مرضیه برومند و مصطفی احمدی به موسسه کارنامه معرفی می شود. این موسسه به مدیریت آموزشی پرویز پرستویی سومین دوره فعالیت خود را پشت سر می گذاشت

اولین کار او بازیگری در برنامه Arcoíris بود و سپس به عنوان مجری در مسابقه 100 ثانیه شرکت کرد. در سال 1383 اولین کار سینمایی خود را با نام شاعر زباله شروع کرد، در سال 1385 با بازی در فیلم «دایره رنگارنگ» شناخته شد اما حضورش در فیلم بین المللی الی اصغر فرهادی باعث محبوبیت و شهرت او شد.

صابر ابر برای بازی در فیلم درباره الی نامزد بهترین بازیگر نقش مکمل مرد از بیست و هفتمین جشنواره فیلم فجر و برای بازی در فیلم زنگوله نامزد بهترین بازیگر نقش مکمل مرد از بیست و ششمین جشنواره فیلم فجر شد. .

صابر ابر در موسیقی نیز حضور فعال دارد. او در آلبوم «در شعله با تو روژان» به همراه پانته آ پناهی با مهیار علیزاده همکاری داشته است.

ازدواج صابر ابر:

صابر ابر با انتشار عکس بالا نوشت: «هیچ آرزویی بهتر از این نیست و هیچ وقت… خوشبختی و عاقبت بخیر نبوده است… خلاصه ای را که برای… ما و همه… بعد از ظهر مرداد است. خاتمی گفت: در این مورد خاص تکرار ممنوع است تا کنون هیچ خبری یا عکسی از همسر صابر ابر منتشر نشده است.

درباره سارا بهرامی

سارا بهرامی متولد 11 بهمن 1361 در اصفهان است. سارا بهرامی بازیگر سینما و تلویزیون است. او دارای مدرک تئاتر است. سارا بهرامی در خانواده ای 6 نفره به دنیا آمد. او دو خواهر و یک برادر دارد. سارا بهرامی از کودکی علاقه زیادی به بازیگری داشت و از 9 سالگی با شرکت در کلاس های هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فعالیت خود را آغاز کرد.

سارا بهرامی و صابر ابر در سریال بازنده پس از پایان دبیرستان در دانشگاه در رشته تئاتر تحصیل کردند و سپس از اصفهان به تهران آمدند و در آنجا تئاتر را دنبال کردند و نقش های کوچکی را ایفا کردند.

او در فیلم سینمایی «آینه های روبه روی هم» با نگار آذربایجانی کار کرد و سپس در فیلم «یک عاشقانه ساده» ساخته سامان مقدم بازی کرد. با این حال او در تئاتر هم بازی کرد. بعد از آن نقش کوچکی در سریال «فرات» مازیار میری داشتم و بعد در سریال «مثل کابوس» بازی کرد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=402366

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.