افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 17 October , 2024
0

عکس حضور وزیر ورزش و زاکانی در مراسم ووشو

  • کد خبر : 400312
عکس حضور وزیر ورزش و زاکانی در مراسم ووشو

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در این همایش که به همت هیئت ووشو استان تهران برگزار شد، دکتر احمد دنیامالی وزیر ورزش و جوانان، دکتر علیرضا زاکانی شهردار تهران، امیر صدیقی رئیس فدراسیون ووشو و حسین اوجاقی رئیس فدراسیون ووشو حضور داشتند. سازمان ورزش شهرداری تهران، فضایی باشکوه و پر انرژی شد. در حاشیه این مراسم […]

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در این همایش که به همت هیئت ووشو استان تهران برگزار شد، دکتر احمد دنیامالی وزیر ورزش و جوانان، دکتر علیرضا زاکانی شهردار تهران، امیر صدیقی رئیس فدراسیون ووشو و حسین اوجاقی رئیس فدراسیون ووشو حضور داشتند. سازمان ورزش شهرداری تهران، فضایی باشکوه و پر انرژی شد.

در حاشیه این مراسم علیرضا بهرمان رئیس هیئت ووشو استان تهران ضمن تشکر از همکاری سازمان ورزش شهرداری تهران گفت: امروز شاهد اتحاد و همبستگی ووشوکاران استان تهران بوده ایم. سال هاست که ورزشکاران این رشته به این شکل صمیمی با هم آشنا شده اند، به ویژه از جناب آقای دکتر دنیامالی که خود را در بین ورزشکاران معرفی کردند نه تنها باعث ایجاد انگیزه در ورزشکاران می شوند. بلکه توجه ویژه مسئولین به ورزش پایه و قهرمانی را نشان می دهد و نوید روزهای خوبی را برای ورزش کشور در آینده می دهد “برای توسعه واقعی ورزش لازم است که مسئولان دیوار بین خود و مردم را از بین ببرند و کاهش دهند. فاصله ها

بهرمان در ادامه افزود: حضور پرشور نوجوانان و جوانان در این همایش نشان دهنده علاقه و انگیزه آنها به این عرصه است و قطعاً حضور وزیر ورزش و جوانان در این مراسم انگیزه بیشتری برای آینده ورزشی آنها ایجاد می کند و درهای جدیدی را به روی آنها می گشاید. رشد و تعالی ورزشی آنها».

وی همچنین از حضور دکتر زاکانی شهردار تهران قدردانی کرد و گفت: از جناب آقای دکتر زاکانی که در این همایش حضور یافتند تشکر ویژه دارم و امیدواریم در توسعه و ارتقای این حوزه نقش اساسی داشته باشند. نگاه پدرانه به ووشو در تهران “تاچی پتانسیل تبدیل شدن به یک ورزش همگانی در بوستان های تهران را دارد و شهرداری تهران می تواند نقش اساسی در توسعه زیرساخت های لازم داشته باشد.”

بهرمان در ادامه به وضعیت زیرساخت‌های ووشو در تهران اشاره کرد و گفت: متأسفانه زیرساخت‌های ووشو در تهران از برخی شهرهای کم‌درآمد مانند بشاگرد هم کمتر است و این شرایط برای پایتخت ایران مناسب نیست. از طرف اداره کل ورزش و جوانان استان تهران زمینی در مجموعه ورزشی تختی در اختیار هیئت ووشو استان تهران قرار می گیرد که بتوانیم امکانات لازم را برای توسعه ووشو در استان تهران فراهم کنیم.

بهرمان در پایان ابراز امیدواری کرد با حمایت مسئولان شاهد روزهای خوشی برای ووشو در استان تهران باشیم و با توسعه این رشته استعدادهای زیادی در این رشته شکوفا شود. این همایش علاوه بر نشان دادن قدرت و همدلی در بین ورزشکاران ووشو، پیامی بر لزوم توجه بیشتر مسئولان به ورزش های پایه در کشور بود و لزوم انجام اقدامات جدی برای ارتقای زیرساخت های ورزشی در تهران را یادآور شد.

258 258

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=400312

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.