افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
1

عکس حسن معجونی خیلی جوانتر است؟ / اختلاف سنی بیش از 20 سال + بیوگرافی و عکس های صمیمی او!

  • کد خبر : 243200
عکس حسن معجونی خیلی جوانتر است؟  / اختلاف سنی بیش از 20 سال + بیوگرافی و عکس های صمیمی او!

در زیر بیوگرافی حسن معجونی بازیگر سرشناس سینمای ایران را مشاهده می کنید. حسن معجونی متولد 7 آذر 1347 در زنجان بازیگر و کارگردان است. او فارغ التحصیل رشته ادبیات نمایشی (تئاتر) و بنیانگذار گروه تئاتر لیو است که با سریال «ویاجروس» خوش درخشید و هم اکنون کارگردانی و تدریس می کند. در قسمت فرهنگ […]

در زیر بیوگرافی حسن معجونی بازیگر سرشناس سینمای ایران را مشاهده می کنید.

حسن معجونی متولد 7 آذر 1347 در زنجان بازیگر و کارگردان است. او فارغ التحصیل رشته ادبیات نمایشی (تئاتر) و بنیانگذار گروه تئاتر لیو است که با سریال «ویاجروس» خوش درخشید و هم اکنون کارگردانی و تدریس می کند. در قسمت فرهنگ و هنر سریال هنرمند، بیوگرافی حسن معجونی و عکس های جدید او در کنار همسرش را ببینید.

بیوگرافی حسن معجونی

وی فارغ التحصیل کارشناسی ادبیات نمایشی (تئاتر) است. حسن معجونی متولد 7 آذر 1347 در زنجان بازیگر و کارگردان است. من در کودکی واقعاً یک شیطان بودم و از آن بچه هایی بودم که شیطنت هایش ظریف بود و گاهی دیگران را مقصر می دانستم و سکوت می کردم.

الان هم که قرار است از ناراحتی فرار کنم و از موقعیت های بد رهایی پیدا کنم، شیطنت می کنم و به خودم می خندم.

حسن معجونی و آغاز کار دانشجویی

او تئاتر دانشجویی را آغاز کرد تا اینکه در سال ۱۳۷۴ در ۲۷ سالگی با برنامه تلویزیونی پرده عجایب به کارگردانی داریوش مودبیان مقابل دوربین رفت. او در این سریال در یک قسمت با چهره هایی چون علی نصیریان و رضا ژیان حضور داشت.

از سال ۱۳۷۵ با نمایش یادگار سال های شن به نویسندگی و کارگردانی علی رفیعی به صورت حرفه ای روی صحنه رفت. سپس در سال ۱۳۷۶ گروه تئاتر لیو را با اهداف آموزشی تأسیس کرد تا اینکه اجرای این گروه از سال ۱۳۸۰ آغاز شد و هم اکنون قدیمی ترین گروه تئاتر کشور است.

ازدواج حسن معجونی

حسن معجونی چند سالی است که با خانم هدی نژاد ازدواج کرده و متاهل است.

حسن معجونی

حسن معجونی

عملکرد من یک سوء تفاهم است.

اینکه من بازیگر تئاتر و سینما هستم یک سوء تفاهم است و اصلاً آن را دوست ندارم، تازه دارم متوجه می شوم که حتی باید تدریس را ترک کنم. لذتی که او مدام از رهبری در روز و شب می برد، قابل مقایسه با بازی و تدریس نیست.

عشق به غذا

من عاشق غذا خوردن هستم، از هیچ چیز بدم نمی آید و هیچ غذایی نیست که دوست نداشته باشم. در مورد رنگ ها، هر چیزی که با خاکستری ترکیب می شود، من در آن طیف هستم، به عبارت دقیق تر، همه رنگ های سردی را که با خاکستری ترکیب می شوند را دوست دارم.

شهرت در تلویزیون

حسن معجونی در سال 1379 با سریال خاص وارد تلویزیون شد و سپس در سال 1386 با فیلم «حامدی پای یک زن دارم» در سینما به ایفای نقش پرداخت. سرانجام در سال 1387 با سریال مسافران به کارگردانی رامبد جوان در نقش فضانورد دیده شد و در سال 1393 در سریال شمعدونی نیز بازی کرد.

حسن معجونی

کارگردان نوع من

در زمینه کارگردانی طنز خاص خودم را دارم، بازیگر را کمی آزاد می گذارم چون معمولا هر بازیگری با او قرارداد دارد. من آن لحظاتی را دوست دارم که مردم در حالی که بازی نمی کنند، بازی می کنند، این مرزی است که من دوست دارم، جایی بین بازی و زندگی…

قضاوت در خندوانه

معجونی در سال 1395 یکی از چهار داور به همراه اشکان خطیبی، رامبد جوان، فرهاد آئیش و پانته آ بهرام در شوی استعدادیابی خنداننده شو بود.

مهاجرت به رشت

زندگی ام را به رشت برده ام اما بازیگری این زندگی را قطع می کند. هر وقت جایی پیدا می کنم برای دیدن تئاتر به تهران می آیم و برمی گردم. این روزها از تهران و فضای آن فرار کردم، آنجا زندگی سبکتر و راحت تری دارم و در آنجا تئاتر هم کار می کنم.

من آدمی نیستم که بنشینم دیالوگ را حفظ کنم، باید دیالوگ را کامل بفهمم و وقتی فهمیدم در ذهنم ثابت می ماند، اگر چیزی را نفهمم هرگز نمی توانم آن را حفظ کنم.

حسن مججونی و اعتیاد به کتاب

لذت خرید کتاب هنوز برای من دیوانه کننده است، ای کاش همان کتاب خواندن بود. ای کاش برای خواندن تمام کتاب هایی که می خریدم آنقدر وقت داشتم، اما فقط برای خواندن چند تا از آنها وقت دارم. من بیشتر اهل کتاب هستم تا کتابخوان.

من با جوان ها رابطه خوبی دارم، طوری با آنها صحبت می کنم که انگار بچه های من هستند، گاهی اگر می بینم کار اشتباهی انجام می دهند ناراحت نمی شوم. اما اگر افراد هم سن و سال من همین اشتباه را مرتکب شوند، می تواند مرا دیوانه کند.

حسن معجونی

کار فیلم

● شمش طلا – ۱۳۹۹

● آفرود – 2019

● گورکین – ۱۳۹۸

● لتیان – ۱۳۹۷

● بی حسی موضعی – ۱۳۹۷

● تپلی و من – 1397

● ما همه با هم هستیم – 1397

خوک – 1396

● بینامی – ۱۳۹۵

● ارواح – 1392

● پروانه و جعبه راز – ۱۳۹۲

● از تهران تا بهشت ​​- ۱۳۹۱

● برف روی کاج ها – 1390

● داستان – 1390

● آزمایشگاه داریا – 1390

● خیابان های آرام – ۱۳۸۸

● از رئیس جمهور جایزه نگیرید – 2007

● آه دوست، مرا به خاطر بسپار – 2007

● کنعان – ۱۳۸۶

● همیشه پای یک زن وسط است – 2006

کار تلویزیونی

● شمعدونی – 1394

● مسافران – 2008

شبکه خانگی

● مارال آهوی من – 2019

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=243200

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.