افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 28 September , 2024
0

عکس جوانی سید جواد هاشمی در نقش شهید احمد کیشوری

  • کد خبر : 377955
عکس جوانی سید جواد هاشمی در نقش شهید احمد کیشوری

آفتاب نیوز: سریال سیمرغ ساخته حسین قاسمی جامی که روایتگر زندگی و رشادت های شهید احمد کیشوری و علی اکبر شیرودی محصول سال 1371 از شبکه یک سیما است، در زمان پخش اصلی خود مورد توجه بسیاری از علاقه مندان به ویژه جوانان قرار گرفت. بازیگرانی چون سید جواد هاشمی (شهید احمد کیشوری)، محمد جوزانی […]

آفتاب نیوز:

سریال سیمرغ ساخته حسین قاسمی جامی که روایتگر زندگی و رشادت های شهید احمد کیشوری و علی اکبر شیرودی محصول سال 1371 از شبکه یک سیما است، در زمان پخش اصلی خود مورد توجه بسیاری از علاقه مندان به ویژه جوانان قرار گرفت.

بازیگرانی چون سید جواد هاشمی (شهید احمد کیشوری)، محمد جوزانی (شهید علی اکبر شیرودی)، آتیلا پسیانی، مینا نوروزی فرد، رضا بنفشه خواه، زهرا صفوی، عبدالحسین برزیده، رضا توکلی و… در این سریال به ایفای نقش پرداخته اند.

سریال «سیمرغ» کاری از سیمای شهید، به کارگردانی حسین قاسمی جامی و نویسندگی حسین قاسمی جامی و گویندگی سید علیرضا سجادپور بود که در 14 قسمت تولید شد و در سال های پس از اولین پخش از شبکه های مختلف پخش شده است. . .

عکس جوانی سید جواد هاشمی در نقش شهید احمد کیشوری

حسین قاسمی جامی کارگردان این سریال در سال 1398 در گفت و گو با خبرنگار تسنیم در مورد ساخت این سریال و دلیل ماندگاری آن گفت: داستان ساخت سیمرغ به گونه ای بود که پس از ساخت این سریال تا مرز دیدار» در سال 1368، این فیلم در سال 1370 از تلویزیون پخش شد و رهبران بعد از آن آن را دیدند، از دفتر خود تماس گرفتند و از ما خواستند که بیاییم و آن را ببینیم، در این جلسه از این کار تمجید کردند و به ما لطف داشتند. در این جلسه پیشنهاد توجه بیشتر به این موضوعات مطرح شد و در این جلسه جرقه اولیه ساخت «سیمرغ» شکل گرفت و پس از آن مراحل تحقیق در مورد زندگی شهید شیروی و شهید آغاز شد کیشوری تا اینکه به مرحله تولید رسیدیم که به دستور دفتر آقا از ما حمایت شد تا بتوانیم این فیلم را بسازیم به چهره های واقعی جنگ و زندگی آنها توجه کنند. لحن فیلم درباره زندگی این دو شهید بسیار صادقانه است و همین امر در ماندگاری آن تأثیر می گذارد. واقعاً کار خاصی نکردم و همه اینها به برکت شهدا بود».

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=377955

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.