افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 28 September , 2024
0

عکس/ تولد نوزادی وحشتناک با ۸ دست و پا و دو سر

  • کد خبر : 341574
عکس/ تولد نوزادی وحشتناک با ۸ دست و پا و دو سر

این اولین بار نیست که نوزاد عجیبی به دنیا می آید، اما این نوزاد عجیب متولد شده در هند دنیا را شوکه کرده است. به گزارش صبح امروز تولد نوزادی عجیب در هند خبر داغ دیگری را ثبت کرد و در نهایت پزشکان مجبور شدند جزئیات تولد نوزادی عجیب با چهار پا، چهار دست و […]







این اولین بار نیست که نوزاد عجیبی به دنیا می آید، اما این نوزاد عجیب متولد شده در هند دنیا را شوکه کرده است.



به گزارش صبح امروز تولد نوزادی عجیب در هند خبر داغ دیگری را ثبت کرد و در نهایت پزشکان مجبور شدند جزئیات تولد نوزادی عجیب با چهار پا، چهار دست و دو صورت را فاش کنند. متاسفانه این نوزاد طی چند ساعت در بیمارستان شهر سیتاپور در ایالت اوتار پرادش جان باخت.

زنی به نام راما دیوی (40 ساله) که اهل کوراپوروا، روستای کیراتاپور است، اواخر یکشنبه شب شروع به تجربه درد زایمان کرد و پس از آن به سرعت به بیمارستان روستا منتقل شد و حدود ساعت 5 صبح نوزادی با شکل عجیب به دنیا آورد. ; وضعیت این کودک به گونه ای بود که همه اهالی روستا برای عیادت او به بیمارستان شتافتند.

عزیزم

کودکی که پنج ساعت پس از تولد فوت کرده بود، نمی توانست به راحتی شیر بخورد و شیر بنوشد، با اینکه زایمان و همه شرایط استاندارد بود، اما وضعیت نوزاد خوب نبود.

گزارش ها حاکی از آن است که پرسنل بیمارستان پس از دیدن نوزاد به سرعت نوزاد را با ترس به بیرون منتقل کردند و هرج و مرج در بیمارستان به وجود آمد. با این حال پدر این نوزاد از تولد فرزند بی نظیرشان ابراز تعجب کرد.

اگرچه زایمان بدون عارضه بود، اما در یک منطقه روستایی اتفاق افتاد که معمولاً زنان غربالگری قبل از تولد را انجام نمی‌دهند و شاید یکی از دلایلی نبود که این زوج از مشکل نوزاد خود اطلاعی نداشتند.

این وضعیت به قدری نادر است که پزشکان نامی برای آن ندارند و فقط از آن به عنوان یک نوزاد عجیب یاد می کنند.

منبع: تالاب




لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=341574

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.