افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 19 October , 2024
3

عکس/ تغییر چهره دختر فیلم «بچه های آسمان» در 37 سالگی

  • کد خبر : 323216
عکس/ تغییر چهره دختر فیلم «بچه های آسمان» در 37 سالگی

بهاره صدیقی دختر فیلم بچه های بهشت ​​را با نقش زهرا به یاد داریم، بازیگری که به دلیل تحصیلات عالیه بازیگری را رها کرد و بعد فقط در یک مستند حضور پیدا کرد. به گزارش صبح، بهاره صدیقی دختر فیلم بچه های آسمان را با نقش زهرا به یاد داریم، بازیگری که به دلیل تحصیلات […]







بهاره صدیقی دختر فیلم بچه های بهشت ​​را با نقش زهرا به یاد داریم، بازیگری که به دلیل تحصیلات عالیه بازیگری را رها کرد و بعد فقط در یک مستند حضور پیدا کرد.





به گزارش صبح، بهاره صدیقی دختر فیلم بچه های آسمان را با نقش زهرا به یاد داریم، بازیگری که به دلیل تحصیلات عالی بازیگری را رها کرد و بعدا تنها در یک مستند حضور داشت.

مجله همشهری برای اولین بار در سال 1395 بهاره و فرخ هشیمن بازیگران نقش زهرا و علی را پیدا کرد و پس از 18 سال دوباره به هم پیوست تا خاطرات گذشته را زنده کند. اکنون در سال 1403 خانم صدیقی ازدواج کرده و فرخ هاشمیان سال هاست که ازدواج کرده و یک دختر دارد.

بهاره صدیقی متولد ۱۳۶۶ در تهران، بازیگر بود. بهاره صدیقی در سال 1375 در سن 9 سالگی در این سریال بازی کرد، قبل از آن تجربه بازیگری خود را به عنوان مبتدی در تئاتر مدرسه آغاز کرد و از طریق تست بازیگری مجید مجیدی در مدرسه انتخاب شد.

فیلم «بچه های بهشت» محصول سال ۱۳۷۵ به کارگردانی مجید مجیدی است که به عنوان یکی از ۵ نامزد نهایی جایزه اسکار بهترین فیلم خارجی انتخاب شد. مجله فارین پالیسی این فیلم را به عنوان یکی از 10 فیلم برتر تاریخ ایران انتخاب کرده است.

آسمان

داستان سریال درباره پسری به نام علی با بازی فرخ هاشیمن است که کفش های خواهرش زهرا با بازی بهاره صدیقی را گم می کند. از آنجایی که زهرا کفش دیگری ندارد و پدرش توان مالی خرید کفش نو را ندارد، قرار می دهند تا زهرا صبح لباس علی بپوشد و علی بعد از ظهر به مدرسه برود. علیرغم تلاش زهرا برای تحویل به موقع کفش ها، علی هر روز دیر به مدرسه می رسد و حوادثی پیش می آید.

شهرت

بازی در این فیلم شهرت عجیبی را برای علی و زهرا از فیلم به ارمغان آورد. خانم صدیقی می گوید آن زمان همکلاسی هایم می خواستند آنها را با خودم ببرم و وارد عرصه بازیگری شوم، همه می پرسیدند چطور وقتی بازی می کنی خجالت نمی کشی و نمی خندی؟ منم گفتم اولش سخته ولی بعد عادت میکنی!

ترجیح از تحصیل به بازیگری.

من 9 ساله بودم، بعد از آن چند کار به من پیشنهاد شد و اوایل با آقای مجیدی زیاد رفت و آمد داشتیم تا ایشان در مورد کارهای پیشنهادی اظهار نظر کنند. اما در نهایت درس خواندن را به همه چیز ترجیح دادم، بچه درس خوانی بودم و الان هم اصلا پشیمان نیستم.




لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=323216

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.