افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
5

عکس بازگشت امید ابراهیمی به دوران استقلال!

  • کد خبر : 150489
عکس بازگشت امید ابراهیمی به دوران استقلال!

امید ابراهیمی که قبل از جام جهانی 2022 مصدوم شده بود و به دلیل مصدومیت این رقابت های مهم را از دست داد، در روز اخیر فیفا با نظر امیر قلانوی به تیم ملی دعوت شد و پس از آن بهترین بازی ها را برای شمال انجام داد. سه بازی متوالی لیگ ستارگان این کار […]

امید ابراهیمی که قبل از جام جهانی 2022 مصدوم شده بود و به دلیل مصدومیت این رقابت های مهم را از دست داد، در روز اخیر فیفا با نظر امیر قلانوی به تیم ملی دعوت شد و پس از آن بهترین بازی ها را برای شمال انجام داد. سه بازی متوالی لیگ ستارگان این کار را کرد و یک گل زد و یک پنالتی گرفت.

آفتاب نیوز:

ستاره اسبق استقلال که در اولین بازی تیم ایران مقابل هنگ کنگ در مقدماتی جام جهانی 2026 یار تعویضی بود و در دیدار مقابل ازبکستان روی نیمکت حضور داشت، پس از گل شمال مقابل قطر اس. بازی با السد، دو روز قبل از درخشش مقابل الغرافه.

امید ابراهیمی در شرایطی که تیمش در آستانه شکست یک بر صفر مقابل الغرافه بود، قهرمان شد و در وقت های تلف شده با شوت آکروباتیک پیش افتاد تا تیمش نجات پیدا کند. ششمین شکست فصل در لیگ ستارگان قطر در لحظات پایانی.

در دقیقه 24 ابراهیمی با این کنترل قصد داشت گلزنی کند و به سمت دروازه الغرافه شوت زد که داور هندی روی او خطا کرد.
الشمال که در سه هفته متوالی یک شکست و دو برد داشت، مقابل الغرافه به دنبال نتیجه بود و در لحظات پایانی قیچی امید ابراهیمی و توپ دمی ترائوره ​​ضربه پنالتی را به پایان رساند که ریکاردو به پایان رسید. گومز تبدیل به گل شد.

ابراهیمی که به اوج بازگشته و روزهای درخشان خود را در استقلال و سپاهان سپری کرده امیدوار است مانند 11 بازی اخیر خود تا پایان فصل در تیم شمال بماند و آمار یک گل و یک پاس گل را بهبود بخشد. و یک پنالتی بگذار در تیم ملی بماند.

عکس بازگشت امید ابراهیمی به دوران استقلال!

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=150489

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.