افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 28 October , 2024
1

عکس الزاما سانسور شده مادر و خواهر علی صادقی + بیوگرافی ازدواج و حاشیه های عجیب.

  • کد خبر : 225220
عکس الزاما سانسور شده مادر و خواهر علی صادقی + بیوگرافی ازدواج و حاشیه های عجیب.

علی صادقی متولد ۲۳ آذر ۱۳۵۹ در تهران بازیگر سینما و تلویزیون است. او دارای مدرک علوم کامپیوتر است که زبان بدن و سبک بازیگری اش در زمینه طنز او را از دیگران متمایز می کند و از علاقه مندان به بازی های پلی استیشن است. بازیگری از 10 سالگی. در سال ۱۳۷۰ در سن […]

علی صادقی متولد ۲۳ آذر ۱۳۵۹ در تهران بازیگر سینما و تلویزیون است. او دارای مدرک علوم کامپیوتر است که زبان بدن و سبک بازیگری اش در زمینه طنز او را از دیگران متمایز می کند و از علاقه مندان به بازی های پلی استیشن است.

بازیگری از 10 سالگی.

در سال ۱۳۷۰ در سن ۱۱ سالگی به طور اتفاقی در مدرسه از سوی امیر سماواتی کارگردان برای بازی در فیلم «آفتاب علم تاب» انتخاب شد و پس از تست بازیگری مقابل دوربین قرار گرفت. در سال ۱۳۷۵ با سریال «بهترین تابستان من» وارد تلویزیون شد و پس از تجربه موفق در سریال «پشت کنکور» در سال ۱۳۸۷ با فیلم «روایت سه گانه» وارد سینما شد.

شهرت

علی صادقی در سال 1361 در سریال «کوچه اقاقیا» ساخته رضا عطاران ظاهر شد. رضا عطاران یک سال بعد در سال 1362 با سریال خانه به دوش در کنار آناهیتا همتی به اوج شهرت رسید و در سال 84 با سریال متهم فراری در خاطرات مردم حک شد.

خانواده

فرزند دومش در مرکز آموزشی درمانی «طرفه» تهران به دنیا آمد، پدرش نجار و مادرش خانه دار است و یک خواهر کوچکتر و یک برادر بزرگتر دارد.

علی صادقی

من عاشق مسافرت هستم

سفر برای من همیشه سرگرم کننده است، بنابراین هر زمان که فرصتی برای رفتن به سفر داشته باشم از آن استفاده می کنم. سفر داخلی یا خارجی فرقی نمی کند اما در ایران به شیراز و کیش علاقه دارم.

ازدواج

علی صادقی تا این لحظه به طور رسمی در مورد ازدواجش صحبتی نکرده بود، مدتی بود که شایعاتی مبنی بر ازدواج او با خاله شادونه (ملیکا زارعی) و داشتن یک پسر شنیده می شد که صحت نداشت.

علاقه به موسیقی

مدت هاست که به گیتار الکتریک علاقه داشتم و بدون کلام موسیقی الکترونیک می ساختم و چون بیکار بودم با یکی از دوستانم آهنگی ساختم و به وزارت ارشاد بردیم. اما می گویند چون نوازنده ندارید مجوز کنسرت را نمی دهند.

از فوتبال تا زندگی در استرالیا

من اصلا علاقه ای به فوتبال بازی کردن و تماشای آن ندارم، زندگی ایده آل من داشتن یک مزرعه در استرالیا با گاو است. خوبی رفتار من این است که هرگز دروغ نمی گویم و بدی رفتارم این است که بسیار صادق هستم.

رژیم غذایی و بدنسازی

من زیاد به غذایی که می خورم توجه نمی کنم، مگر اینکه تازه باشد و مسموم نشود. من اسکی، دویدن و شنا را دوست دارم، اما بدنسازی برایم جذابیتی ندارد.

نوع و ظاهر

من انکار نمی کنم که از تنوع لباس خوشم نمی آید، تا حدودی ذهن باز هستم و استایل خاص خودم را دارم. من اهل مد نیستم، اما به بعضی چیزها مانند رنگ ها اهمیت می دهم، و اگر کلاه نداشته باشم، انگار چیزی را گم کرده ام یا از دست داده ام.

شغل دوم

صادقی علاوه بر بازیگری، یک فروشگاه کامپیوتر و دو سوپرمارکت نیز دارد، اما در مدیریت مستقیم آنها شرکت نمی کند و برای او کار می کنند. من کتاب زیاد نمی خوانم، تا زمانی که شما بخواهید با ایکس باکس و پلی استیشن بازی می کنم، فیلم می بینم، هر سبکی را دوست دارم، اما اکشن و کمدی را بیشتر از همه دوست دارم.

موسیقی و رضا صادقی

موسیقی عشق من است، می گویم عشق چون اگر تمام روزم را با موسیقی پر کنم، از آن خسته نمی شوم، به همین دلیل می خواهم در آینده با جدیت بیشتری خودم را وقف آن کنم. موسیقی مورد علاقه من الکترونیک است و گاهی در خانه قطعات می سازم و اگر شرایطی پیش بیاید آلبوم بی کلام منتشر می کنم.

شوخی های کودکانه

قدیم زنگ ها مدت ها به صدا در می آمد، با پسر از بین تماشاچیان می رفتیم، کبریت ها را روی زنگ ها می گذاشتیم و می شکستیم تا به راحتی در نیایند. بعد که برق روشن می شد می نشستیم، محوطه جشنواره زیبایی بود، پر از زندگی بود (می خندد).

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=225220

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.