افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 20 October , 2024
0

عکس آشتی به موقع در استقلال; حسینی شماره یک آبی ها مقابل نصر

  • کد خبر : 403734
عکس آشتی به موقع در استقلال; حسینی شماره یک آبی ها مقابل نصر

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ سفر سیدحسین حسینی به امارات به همراه اعضای تیم استقلال برای دیدار حساس مقابل النصر در حالی انجام شد که شایعات زیادی پیرامون وی وجود داشت. کاپیتان استقلال پس از پایان بازی با هواداران به وضعیت قرارداد خود اعتراض کرد و به شدت از هلدینگ خلیج فارس انتقاد کرد. این اعتراضات […]

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ سفر سیدحسین حسینی به امارات به همراه اعضای تیم استقلال برای دیدار حساس مقابل النصر در حالی انجام شد که شایعات زیادی پیرامون وی وجود داشت. کاپیتان استقلال پس از پایان بازی با هواداران به وضعیت قرارداد خود اعتراض کرد و به شدت از هلدینگ خلیج فارس انتقاد کرد. این اعتراضات فضای چالش برانگیزی را برای او ایجاد کرد.

به گزارش “ورزش سه”، پس از بازگشت این تیم از امارات و در آستانه دیدار استقلال مقابل ذوب آهن اتفاقات عجیب تری افتاد. شهریاری رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال در تصمیمی ناگهانی از عدم حضور سیدحسین در تمرین به دلیل مصاحبه هایش خبر داد. در نتیجه خالدآبادی در دیدار با ذوب آهن درون دروازه قرار گرفت و استقلال در این دیدار 3 بر صفر شکست خورد. سیدحسین این باخت سخت برای تیمش را از تماشاگران تماشا کرد و انتقادها برای غیبت او در دروازه اش بیشتر شد.

حسینی پس از پایان بازی در گفت و گو با خبرنگاران به شایعاتی مبنی بر بازگشتش به تمرینات در صورت عذرخواهی از شهریاری واکنش نشان داد. او قاطعانه اعلام کرد که راه ناصر حجازی، اسطوره بزرگ استقلال را دنبال می کند و حاضر نیست اصول او را زیر پا بگذارد. صحبت های او بازتاب گسترده ای داشت و نشان داد که اختلافات بین او و مدیران باشگاه جدی تر از تصور است.

اما پس از وساطت اعضای تیم و باشگاه، جلسه ای بین حسینی، فرشید سمیعی، مدیرعامل باشگاه و ایمان عالمی، مدیر تیم برگزار شد و او در نهایت به تمرینات تیمی بازگشت. حضور مجدد حسینی در تمرینات و آمادگی او برای دیدارهای آینده برای هواداران استقلال امیدوارکننده بود، به ویژه زمانی که او به همراه این تیم برای بازی مقابل النصر قدرتمند به دبی سفر کرد.

حسینی در دیدار قبلی مقابل السد با وجود شکست 2 بر صفر عملکرد قابل قبولی داشت و واکنش های او مورد تحسین قرار گرفت. اما اکنون او با چالش بسیار بزرگتری روبروست. رویارویی با ستاره های بزرگ و گران قیمت نصر مانند کریستیانو رونالدو، سادیو مانه و تالیسکا می تواند یکی از حساس ترین و سخت ترین دیدارهای او در این فصل باشد.

258 258

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=403734

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.