افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 21 October , 2024
0

عکسی از هدیه ویژه مشاور رهبر انقلاب

  • کد خبر : 404047
عکسی از هدیه ویژه مشاور رهبر انقلاب

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محمد مخبر با ابراز خوشحالی از موفقیت های ارزشمند جوانان ایرانی در عرصه های بین المللی، این رویداد اخیر را منحصر به فرد و بی نظیر خواند و آن را نشان از نبوغ و استعداد جوانان ایرانی در عرصه های ورزشی دانست. به گزارش ایلنا، وی استعدادیابی، تربیت و حمایت از […]

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محمد مخبر با ابراز خوشحالی از موفقیت های ارزشمند جوانان ایرانی در عرصه های بین المللی، این رویداد اخیر را منحصر به فرد و بی نظیر خواند و آن را نشان از نبوغ و استعداد جوانان ایرانی در عرصه های ورزشی دانست.

به گزارش ایلنا، وی استعدادیابی، تربیت و حمایت از نیروهای نخبه در همه عرصه ها را موضوعی مهم خواند که باید در کشور بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد و این رسالت بزرگی است که در صورت موفقیت می تواند آینده درخشانی را تضمین کند. ایران اسلامی پرچم جمهوری اسلامی را در اقصی نقاط جهان به اهتزاز درآورد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام از مسئولان فدراسیون تنیس روی میز کشور خواست تا شرایطی را فراهم کنند تا این نابغه تنیس روی میز ایرانی برای اولین بار در بازی های المپیک پیش رو مدال را برای ایران در این رشته ورزشی کسب کند.

در این جلسه که قارداشی رئیس فدراسیون تنیس روی میز کشور، خلیلی نیا عضو هیئت رئیسه فدراسیون و مشاور رئیس کنفدراسیون آسیا و رضا فرجی پدر این قهرمان جوان حضور داشتند. رئیس فدراسیون از حمایت هشت ساله از این نابغه تنیس و چگونگی آمادگی وی برای مسابقات جهانی و برنامه ریزی برای آینده اش خبر داد.

در ادامه بنیامین فرجی در این دیدار پیراهن قهرمانی خود را به مخبر داد.

لازم به ذکر است که بنیامین فرجی به عنوان جوان ترین عضو تیم تنیس روی میز بزرگسالان ایران در چهارده سالگی به مقام قهرمانی کشور دست یافت و ماه گذشته با غلبه بر وانگ چوکین، بازیکن رنکینگ جهانی و قهرمان المپیک پاریس، جهان را شوکه کرد . از چین

27218

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=404047

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.