افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 20 October , 2024
3

عکاسی ثبت و نوشتن نور است – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 333358
عکاسی ثبت و نوشتن نور است – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

به گزارش دوشنبه شب سعید نوریان خبرنگار مهر. دورهمی عکاسان در اتاق فکر مشگین شهر وی بیان کرد: عکاسی ثبت و نوشتن نور است یعنی در حالی که عکسی ثبت می شود شما آن را بنویسید. نوریان تصریح کرد: وقتی از یک زاویه و منظر به عکس نگاه می کنیم، آن را داستان می گوییم […]

به گزارش دوشنبه شب سعید نوریان خبرنگار مهر. دورهمی عکاسان در اتاق فکر مشگین شهر وی بیان کرد: عکاسی ثبت و نوشتن نور است یعنی در حالی که عکسی ثبت می شود شما آن را بنویسید.

نوریان تصریح کرد: وقتی از یک زاویه و منظر به عکس نگاه می کنیم، آن را داستان می گوییم و در یک فرد معمولی احساس بر ادراک تأثیر می گذارد در حالی که در هنرمند ادراک بر احساس غلبه دارد.

معاون فرهنگی و ارشاد اسلامی هنر و فیلم اردبیل گفت: اگر بخواهیم فرهنگ و مفاهیم غنی انقلاب اسلامی ایران و ارزش ها، فرهنگ و تمدن اسلامی انقلاب اسلامی را به جهانیان نشان دهیم.

و افزود: بهترین زبان و رسانه برای انتقال این مفاهیم، ​​زبان عکاسی است، یعنی به راحتی می توانیم مشگین شهر هر لحظه با عکس های ما عین بهشت ​​را تعریف و تمجید کنید و محیطی ایجاد کنید که گردشگران و حتی هنرمندان کشورهای دیگر احساس کنند این وظیفه خود است. مشگین شهر بازدید کنید

نوریان تصریح کرد: انتخابات انجمن هنرهای تجسمی به زودی برگزار می شود و هنرهای تجسمی شامل نقاشی، گرافیک و خوشنویسی است و تا 10 مرداد فرصت داریم در انتخابات شرکت کنیم و یک ویژگی این است که شهرستان ها هم شرکت می کنند و دو انجمن وجود دارد. در سطح استان انتخاب او انجام شد و مشخص است که از آن زمان. مشگین شهر ما در هر دو انجمن هیئت مدیره داریم.

لازم به ذکر است این دومین همایش بزرگ روز جهانی عکاسی است که به همت کانون عکاسی انجمن فیلم جوانان و اداره ارشاد اسلامی برگزار می شود. مشگین شهر این فرصتی است برای بررسی و تحلیل آثار هنرمندان بزرگ و همچنین بحث در مورد مفاهیم عمیق‌تر هنر عکاسی.

به گزارش خبرنگار مهر، در پایان این همایش یکی از هنرمندان عکاس مشگین شهر مورد تجلیل قرار گرفت.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=333358

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.