افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 24 October , 2024
2

عوارض صادرات گوجه فرنگی از 24 بهمن ماه حذف می شود

  • کد خبر : 190025
عوارض صادرات گوجه فرنگی از 24 بهمن ماه حذف می شود

علی باستین عصر یکشنبه در حاشیه نشست مسئولان حوزه اقتصادی استان در گفت و گو با خبرنگار بازار با اشاره به اینکه استان بوشهر قطب تولید گوجه فرنگی خارج از فصل در کشور است، اظهار داشت: شهرستان های دشتی، دیر و دشتستان عمده ترین تولیدکنندگان گوجه فرنگی خارج از فصل هستند. در استان بوشهر بیش […]

علی باستین عصر یکشنبه در حاشیه نشست مسئولان حوزه اقتصادی استان در گفت و گو با خبرنگار بازار با اشاره به اینکه استان بوشهر قطب تولید گوجه فرنگی خارج از فصل در کشور است، اظهار داشت: شهرستان های دشتی، دیر و دشتستان عمده ترین تولیدکنندگان گوجه فرنگی خارج از فصل هستند. در استان بوشهر بیش از 12 هزار نفر در این منطقه زندگی می کنند.

وی با اشاره به تولید 600 هزار تن گوجه فرنگی خارج از فصل در استان بوشهر گفت: برداشت این محصول از آذرماه آغاز شده و تا پایان فروردین ماه سال آینده ادامه دارد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر اضافه کرد: هم اکنون در اوج برداشت گوجه فرنگی خارج از فصل در استان بوشهر هستیم که نیاز به حمایت ویژه از تولیدکنندگان این محصول دارد.

باستین با اشاره به اینکه علاوه بر تامین نیاز داخلی کشور، افزود: وزارت جهاد بازرگانی برای حمایت از تولیدکنندگان این محصول، حذف عوارض صادراتی را به سازمان توسعه تجارت ایران ابلاغ کرده است.

وی گفت: با توجه به افزایش نسبی تولید گوجه فرنگی و به منظور ایجاد تعادل در تولید، مصرف و قیمت بازار و ثبات محصول صادراتی، حذف عوارض صادراتی از 15 بهمن ماه ابلاغ و اجرا می شود.

معاون اقتصادی استاندار بوشهر از نظارت و همراهی آیت الله حسینی بوشهری نماینده استان در مجلس خبرگان رهبری، آیت الله صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، دکتر محمدی زاده استاندار، نمایندگان استان در شورای اسلامی، مدیر کل جهاد کشاورزی استان و فرمانداران دشتستان، دشتی و دیر قدردانی کردند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=190025

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.