افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
2

عنایتی: دیدار با هواداران خاطره ها را زنده می کند/ بازی سختی داریم – خبرگزاری ایران و جهان نیوز

  • کد خبر : 241873
عنایتی: دیدار با هواداران خاطره ها را زنده می کند/ بازی سختی داریم – خبرگزاری ایران و جهان نیوز

به گزارش خبرنگار مهر ، رضا عنایتی در نشست خبری پیش از دیدار با تیم فوتبال هوادار در هفته بیست و چهارم لیگ برتر گفت: هوادار در زمان مسعود شجاعی تغییر کرده است و از زمانی که این باشگاه با من بود، من. متر جلوی فن مفاصل.” خاطره بسازید. وی ادامه داد: از زمانی که […]

به گزارش خبرنگار مهر ، رضا عنایتی در نشست خبری پیش از دیدار با تیم فوتبال هوادار در هفته بیست و چهارم لیگ برتر گفت: هوادار در زمان مسعود شجاعی تغییر کرده است و از زمانی که این باشگاه با من بود، من. متر جلوی فن مفاصل.” خاطره بسازید.

وی ادامه داد: از زمانی که شجاعی هوادار شده، این تیم نتایج بهتری کسب کرده و در جدول صعود کرده است. از بدو ورود به باشگاه پیکان تصمیم گرفتیم ذهنیت باخت را از بازیکنان تیم بگیریم. در نیم فصل دوم شرایط خوبی داشتیم اما تلاش می کنیم پیشرفت کنیم و می دانیم که هنوز کارمان تمام نشده است. آماتور تیمی با کیفیت است و اساسا بازی با چنین تیمی ما را آزار می دهد.

و افزود: سیاست پیکان استفاده از بازیکنان جوان است و از این نظر بازیکنان باکیفیتی داریم که کمک زیادی به ما می کنند. در بازی هفته گذشته مقابل مس رفسنجان از دو بازیکن تیم جوانان خود استفاده کردیم و امیدوارم در مسابقات آتی لیگ برتر از این ظرفیت استفاده کنیم. ما به ثبات خوبی در هیئت مدیره دست یافته ایم و پس از هفته ها استرس به جایگاه خوبی رسیده ایم.

مربی تیم پیکان خاطرنشان کرد: سعی می کنیم در هر مسابقه بهترین نتایج را بگیریم تا در پایان فصل جایگاه خوبی در جدول کسب کنیم. ما در پیکان برای خودمان اهدافی در نظر گرفته ایم و بر همین اساس کارمان را پیش می بریم. بازی را زمانی که با نتیجه 3-3 به پایان می رسد بیشتر از تساوی بدون گل دوست دارم و از زمانی که به تیم پیکان پیوستم سعی کردم هر روز با دستیارانم تمرینات ویژه ای برای بازیکنان آماده کنم و معتقدم که ما توانسته ایم به موفقیت برسیم. همانطور که گل می زنیم، باید اطمینان حاصل کنیم که گل های کمتری نیز دریافت می کنیم.

عنایتی تصریح کرد: همه بازیکنان تمرینات مشترک خواهند داشت و اینطور نیست که به صورت انفرادی با بازیکنان جوان تمرین کنند. بازیکنان جوان می توانند در کنار بازیکنان با تجربه به موفقیت های بیشتری دست یابند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=241873

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.