افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 25 September , 2024
0

عملیات نجات در Minejo به پایان رسید

  • کد خبر : 374826
عملیات نجات در Minejo به پایان رسید

آفتاب نیوز: جواد زوانت با بیان این مطلب در رابطه با شبکه خبر که لحظاتی پیش انجام شد، از اتمام عملیات انتقال اجساد و پایان عملیات امداد و نجات در معدن زغال سنگ خبر داد. به گفته وی؛ حادثه انفجار گاز شنبه شب در معدن مانداجو رخ داد و عملیات امداد و نجات که بلافاصله […]

آفتاب نیوز:

جواد زوانت با بیان این مطلب در رابطه با شبکه خبر که لحظاتی پیش انجام شد، از اتمام عملیات انتقال اجساد و پایان عملیات امداد و نجات در معدن زغال سنگ خبر داد.

به گفته وی؛ حادثه انفجار گاز شنبه شب در معدن مانداجو رخ داد و عملیات امداد و نجات که بلافاصله پس از حادثه آغاز شده بود پس از 84 ساعت تلاش مستمر به پایان رسید.

وی خاطرنشان کرد: از روز گذشته بیشترین تمرکز گروه HSE و امدادگران بر روی رهایی 10 کارگر محبوس در معدن بود و صبح امروز تمامی اجساد محبوس در بلوک C به زمین منتقل شدند.

استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه در این حادثه 49 کارگر معدن جان خود را از دست دادند، تصریح کرد: 16 نفر از کارگران مجروح شده برای مداوا به بیمارستان شهید مصطفی خمینی طبس منتقل شدند.

وی ادامه داد: از این 16 نفر 6 نفر روز یکشنبه از بیمارستان ترخیص شدند که 2 نفر در شرایط نامساعد و تحت مراقبت های ویژه هستند و بقیه تحت مداوا هستند.

استاندار از تمامی گروه های عملیاتی و امدادی، اعضای ستاد مدیریت بحران استان، وزیر کشور، معاون وزیر که همچنان در منطقه حضور دارد و روزنامه ها و رسانه ها به ویژه صدا و سیما که منعکس کننده این موضوع هستند تشکر و قدردانی کرد. عملیات به صورت لحظه ای از گروه های HSE که سایر معادن استان در منطقه حضور داشتند تشکر ویژه ای کردند.

زوانت تاکید کرد: این عزیزان خالصانه تلاش می کردند و با وجود اینکه عملیات در اعماق زمین انجام شد، حتی بیشتر از شیفت کاری تعیین شده تلاش کردند تا اجساد گرفتار شده در معدن را در اسرع وقت خارج کنند.

وی با ابراز تسلیت به خانواده های داغدار این حادثه در سراسر کشور، خاطرنشان کرد: کار امداد و نجات رسما به پایان رسیده و اکنون زمان تشکیل گروه فنی و کارشناسی متشکل از وزارت صنعت، معدن و تجارت فرا رسیده است. ، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، قوه قضائیه و کمیسیون های صنعتی و اجتماعی شورای اسلامی به بررسی ابعاد و علل حادثه.

به گفته وی؛ علت حادثه پس از انجام کارهای فنی و کارشناسی برای مردم مشخص خواهد شد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=374826

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.