افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
2

عملیات فلسطینی ها 760000 اسرائیلی را بیکار کرد

  • کد خبر : 119788
عملیات فلسطینی ها 760000 اسرائیلی را بیکار کرد

به گزارش بازار، وزارت کار رژیم صهیونیستی روز شنبه در بیانیه ای رسمی اعلام کرد که تا بیست و ششمین روز عملیات تهاجمی الاقصی توسط گردان های القسام وابسته به حماس که وارد روز بیست و نهم خود شده است، 760 هزار اسرائیلی بیکار شده اند. شنبه. به گفته وزارت کار رژیم صهیونیستی، حدود 18 […]

به گزارش بازار، وزارت کار رژیم صهیونیستی روز شنبه در بیانیه ای رسمی اعلام کرد که تا بیست و ششمین روز عملیات تهاجمی الاقصی توسط گردان های القسام وابسته به حماس که وارد روز بیست و نهم خود شده است، 760 هزار اسرائیلی بیکار شده اند. شنبه.

به گفته وزارت کار رژیم صهیونیستی، حدود 18 درصد از نیروی کار در اراضی اشغالی پس از عملیات فلسطین (طوفان الاقصی) کار خود را متوقف کردند، زیرا این عملیات باعث ایجاد اختلال در کسب و کار در اسرائیل به ویژه در جنوب و جنوب شد. شمال مناطق. .

این وزارتخانه اعلام کرد که بیشترین تعداد بیکاران در بخش ساختمان و رستوران است.

وزارت کار رژیم صهیونیستی می گوید 760 هزار نفر به دلیل بسته شدن موسسات و یا پیوستن به ارتش اسرائیل بیکار شده اند.

این وزارتخانه اعلام کرد که 276000 نیروی ذخیره که شغل خود را ترک کرده اند در حال حاضر بیکار هستند، 127000 کارگر در شهرهای مجاور غزه در جنوب و در مرز با لبنان در شمال شغل خود را از دست داده اند، 183000 کارفرما در حال حاضر مشغول به کار هستند، نه می توانند و 319000 کارگر در حال حاضر هستند. غایب به دلیل توقف کلی یا جزئی کارشان به دلیل جنگ.

علاوه بر این، 86000 کارگر در بخش ساخت و ساز و 62000 کارگر در بخش خدمات غذا و نوشیدنی (عمدتا رستوران ها و کافه ها) شغل خود را از دست دادند.

علاوه بر این، درصد کارگرانی که در مرخصی بدون حقوق در اسرائیل هستند به 70 درصد رسید و بقیه برای همیشه از کار خود اخراج شدند.

پیش از این، نظرسنجی اداره مرکزی آمار رژیم صهیونیستی در هفته سوم عملیات الاقصی و جنگ غزه نشان می داد که 65 درصد از شرکت های شمال و جنوب سرزمین های اشغالی بیش از 50 درصد از سهام خود را از دست داده اند. درآمد.

300 کارشناس ارشد صهیونیست اخیرا هشدار داده اند که اقتصاد اسرائیل دوران سختی را پشت سر می گذارد و کابینه اسرائیل باید اقدامات فوری برای جلوگیری از وخامت اوضاع اقتصادی اتخاذ کند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=119788

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.