افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
1

عملیات ضد صهیونیستی در قدس / 2 سرباز مجروح شدند – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 164897
عملیات ضد صهیونیستی در قدس / 2 سرباز مجروح شدند – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، روزنامه عبری زبان یدیوت آهرونوت از آغاز عملیات مقاومت در شرق قدس و مجروح شدن دو سرباز اسرائیلی مطلع. منبع مذکور به دو سرباز اشاره کرد اسرائیلی با چاقو در ایست بازرسی مزمور در شرق قدس مورد حمله قرار گرفتند و مجروح شدند. منابع […]

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، روزنامه عبری زبان یدیوت آهرونوت از آغاز عملیات مقاومت در شرق قدس و مجروح شدن دو سرباز اسرائیلی مطلع.

منبع مذکور به دو سرباز اشاره کرد اسرائیلی با چاقو در ایست بازرسی مزمور در شرق قدس مورد حمله قرار گرفتند و مجروح شدند.

منابع پزشکی اسرائیلی حال یکی از این دو سرباز وخیم اعلام شد.

منابع عبری زبان تاکید کردند که عملیات ضد صهیونیستی در این ایست بازرسی مزمور در شرق قدس توسط نیروهای امنیتی تیراندازی شد اسرائیلی و حالش وخیم است.

این در حالی است که وضعیت نظامیان صهیونیست در غزه و بیمارستان چندان مساعد نیست سوروکا که در یک چاه هفت از انتقال 16 سرباز دیگر نیز در 24 ساعت گذشته به این بیمارستان غزه خبر داد. وضعیت یکی از این سربازان وخیم گزارش شده است.

مسئولان بیمارستان سوروکا آنها اعلام کردند که از آغاز جنگ در غزه تاکنون 2346 سرباز مجروح شده اند اسرائیلی به این بیمارستان منتقل شدند.

از سوی دیگر «ابو عبیده» سخنگوی گردان ها قسام وی در سخنان خود تاکید کرد که نبرد طوفان الاقصی، دشمن صهیونیستی را در مسیر انحطاط و نابودی قرار داد و مجاهدان ما پس از 83 روز نبرد همچنان در صحنه در مقابل دشمن قرار دارند.

به گفته ابوعبیده: «در دو روز گذشته 825 خودروی زرهی و 3 فروند بالگرد دشمن را منهدم کردیم. اسرائیلی راه افتادیم

سخنگوی گردان قسام وی افزود: ضربه قرن را به دشمن زدیم و به همه دنیا گفتیم که ما ملتی هستیم که در زندگی عدالت خواه و آزادی خواهی هستیم و مجاهدان ما عملیات ویژه را از طریق انجام می دهند. استفاده مجدد موشک های منفجر نشده دشمن اعدام شد.

ابوعبیده در ادامه گفت: اولویت ما توقف جنگ و جنایات دشمن است و تا پایان کامل جنگ غزه هیچ توافقی را برای تبادل اسرا نمی پذیریم و تصاویر زیادی وجود دارد که به نیروها اشاره می کند. سلاح های دشمن توسط رزمندگان قسام این نشان می دهد که ما آن را بازی می کنیم و این تنها بخش کوچکی است.

همچنین ارتش اسرائیل اعتراف کرد که 49 نظامی اسرائیلی در درگیری های زمینی در نوار غزه در 24 ساعت گذشته مجروح شده اند.

ارتش رژیم صهیونیستی از مجروح شدن 921 نظامی اسرائیلی از زمان حمله زمینی این رژیم به نوار غزه خبر داد.

به اعتراف ارتش رژیم صهیونیستی، از این 921 نظامی، 206 نفر به شدت مجروح شدند، 340 نظامی جراحات متوسط ​​و 357 نظامی دیگر مجروح شدند. جزئی دیده ام

ارتش رژیم صهیونیستی چندی پیش اعتراف کرد که سه نظامی صهیونیست در چند ساعت گذشته کشته شدند. بر اساس توضیحات جدیدی که ارتش رژیم صهیونیستی ارائه کرده است ارائه یکی از این سربازان سرگرد و معاون گردان 198 تیپ 460 زرهی، سرباز دیگر سروان و فرمانده یکی از گروهان های گردان 52 و سرباز سوم گروهبان یکم لشکر 7 بود. ارتش رژیم صهیونیستی

این آمار در حالی از سوی ارتش رژیم صهیونیستی ارائه می شود که آمار دقیق کشته و زخمی شدن نظامیان صهیونیست توسط رزمندگان مقاومت در غزه بسیار بیشتر از آمار اعلام شده از سوی ارتش این رژیم است و رژیم صهیونیستی تلاش می کند تعداد دقیق آنها را پنهان کند. محافل سیاسی صهیونیستی و شهرک نشینان صهیونیست باید فرار کنند و ناکامی های خود را بپوشانند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=164897

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.