افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 4 October , 2024
1

عملیات صادق 2 نشان دهنده اقتدار نظام اسلامی/ایران حمایت از مستضعفین – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 385042
عملیات صادق 2 نشان دهنده اقتدار نظام اسلامی/ایران حمایت از مستضعفین – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

خبرگزاری مهر، گروه استانی: زمانی که اسرائیل بارها مردم بی گناه و بی دفاع فلسطین را بمباران کرد، باید به فکر انتقام سختی می افتاد. چند شب پیش مردم نوار غزه برای دومین بار در سال گذشته شادی کردند و خیالشان راحت شد که در آن شب توانستند آرام و بدون گلوله بخوابند. سبز پوشیده […]

خبرگزاری مهر، گروه استانی: زمانی که اسرائیل بارها مردم بی گناه و بی دفاع فلسطین را بمباران کرد، باید به فکر انتقام سختی می افتاد.

چند شب پیش مردم نوار غزه برای دومین بار در سال گذشته شادی کردند و خیالشان راحت شد که در آن شب توانستند آرام و بدون گلوله بخوابند.

سبز پوشیده شده است ایرانی ها به یاری برادران جبهه مقاومت رفتند اما نه با عبور از مرزها از طریق زمین، بلکه با شکستن صدای آسمان و باران ستاره ها از گنبد آهنین.

عملیات موشکی موفق سپاه موسوم به «صادق 2» علیه اسرائیل غاصب، جشن و شادی را در جهان اسلام برانگیخت.

مردم پس از مشاهده تصاویر غرور آفرین از عملیات موشکی موفق سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به خیابان ها ریختند و حمایت خود را از این عملیات اعلام کردند.

حملات موشکی سپاه بیانگر اقتدار ایران است

یکی از بزرگان سنندجی با لبخندی بر لب در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: این عملیات ایران اقتدار زیادی را به نمایش گذاشت و شما برای آمریکا و اسرائیل. شفاهی بود

وی گفت: شاید ایران برای رضای خدا به مناطق مسکونی حمله نکرده و آسیب چندانی به مردم اسرائیل وارد نکرده است، بلکه قلب سرزمین های اشغالی را هدف گرفته است و قلب اسرائیل یعنی مغز آمریکا و این یعنی نابودی استکبار».

این بزرگ سنندجی گفت: همه سنندج و ایران پشت این اقدام سپاه هستند و از آنها تشکر می کنیم.

شهید نصرالله عامل وحدت جامعه اسلامی

دانش آموز کردستانی نیز با ابراز خوشحالی از اقدام سپاه گفت: شهید حسن نصرالله شهید است. هانیه و شهدای دیگر از عوامل وحدت جامعه اسلامی بودند.

رضایی بیان کرد: امروز جنگ اسرائیل علیه جهان اسلام است و باید همه با هم به فکر پاسخ باشیم و اتحاد مسلمانان مشت محکمی در برابر وجود استکبار خواهد بود.

وی تصریح کرد: سکوت ملت های اسلامی به ضرر کل جهان اسلام است و روزی می رسد که ملت های ساکت نیز ضربه استکبار را متحمل می شوند و نباید انتظار کمک داشته باشند، بلکه این حرکت سبز است. پوشیده شده است سپاه مشتی است در دهان استکبار.

ایران کشوری آرام است و با شرارت مخالف است.

یک بانوی کُرد نیز با حمایت از بمباران موفقیت‌آمیز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه اسرائیل با عنوان «وعده صادقانه ۲» اظهار داشت: ایران به دنبال صلح است و در سالی که شرارت و وحشیگری اسرائیل افزایش یافته است، بسیاری تلاش کرده‌اند جانبداری کنند و از خودداری کنند. جنگ در اقلیم کردستان، اما خود اسرائیلی ها دست از شیطنت های خود برنداشتند و امروز آسمان باید نابود شود. همیشه آویو بگذار بمب های سپاه ستاره بر سرت ببارد.

رحیمی گفت: جنگ امروز لبنان و غزه را مسلمانان آغاز نکردند و ما پیروان دین صلح طلب هستیم، اما جان خود را فدای دفاع مشروع خواهیم کرد و با جان و دل می جنگیم.

وی تصریح کرد: اسلام ابتدا یهودیان صهیونیست را به مدارا دعوت کرد و از هر دری خواستار پایان دادن به بمباران غزه و فلسطین شد، اما زمانی که این رژیم و غده سرطانی آن خواستار جنگ شدند و هشدارهای ایران برای پایان دادن به جنایات لبنان و غزه را نادیده گرفتند. چنین کرده اند. صبر کن خیر آرامش و ترس داشته باشید

بعدازظهر سه شنبه 19 مهر بود که بیش از 180 موشک بالستیک اصابت کرد همیشه آویو و چندین شهر دیگر در اسرائیل مورد حمله قرار گرفتند، موشک هایی که کمتر از 15 دقیقه پس از پرتاب به هدف اصابت کردند و موشک های ایرانی بی شماری از دیوار آهنی اسرائیل عبور کردند.

بر اساس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام کرد که 90 درصد موشک ها به هدف رسیده اند. این عملیات پاسخ ایران پس از ترور اسماعیل است هانیه و سید حسن نصرالله بود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=385042

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.