افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 4 October , 2024
1

عملیات “صادق 2” قدرت ایران را به نمایش گذاشت – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 384653
عملیات “صادق 2” قدرت ایران را به نمایش گذاشت – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

به گزارش خبرنگار مهر حجت الاسلام احمد حکیمی گیلانی بعدازظهر پنجشنبه در یادواره سردار شهید محمد عزیز رضی در مسجد شهدای رستایی. سیستم دیدم وی با بیان اینکه شهدا اجر زحمات خود را از پروردگار گرفتند، گفت: باید سبک زندگی خود را تغییر دهیم. مجاهدین از شهدا نمونه بگیریم و آنها را سرلوحه زندگی خود […]

به گزارش خبرنگار مهر حجت الاسلام احمد حکیمی گیلانی بعدازظهر پنجشنبه در یادواره سردار شهید محمد عزیز رضی در مسجد شهدای رستایی. سیستم دیدم وی با بیان اینکه شهدا اجر زحمات خود را از پروردگار گرفتند، گفت: باید سبک زندگی خود را تغییر دهیم. مجاهدین از شهدا نمونه بگیریم و آنها را سرلوحه زندگی خود قرار دهیم.

وی افزود: امروز استقلال کشور، عزت و عظمت ملت ایران در منطقه و جهان مرهون جانفشانی شهدا و خانواده های آنان است که باید قدردان این تلاش ها باشیم.

حکیمی با بیان اینکه رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس نگذاشتند یک نقطه از خاک کشورمان به دست دشمن بیفتد، ادامه داد: وظیفه ما این است که مانند حضرت زینب کبری عمل کنیم.س) بیایید سعی کنیم این شجاعت را منعکس کنیم و برای نسل جدید توضیح دهیم.

وی در ادامه به مقایسه وقایع تاریخی عاشورا و حوادث امروز غزه و لبنان پرداخت و افزود: مانند خط جهاد بعد از شهادت امام حسین(ع)TO) زنده شد، در عصر کنونی جهاد در محور مقاومت با شهادت بزرگانی چون سید حسن نصرالله تقویت می شود.

آهنربای جمعه دیدم وی با بیان اینکه ما مدیون عظمت و فداکاری شهدا هستیم، گفت: در اوایل انقلاب با دستان خالی شهدا و ایثارگران تا دندان مسلح با دشمن روبرو بودیم اما امروز از شما سپاسگزاریم. به برکت خون شهدا و ظرفیت جوانان این مرز و بوم، ما به یک موشک مافوق صوت دست یافته ایم.

وی تصریح کرد: عملیات صادق 2 در شرایطی انجام شد که رژیم صهیونیستی در خنده های مستانه خود غرق شده بود و حمله نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به قلب رژیم صهیونیستی بر جهان اسلام اثر گذاشت. . و امروز این رژیم مذموم در سردرگمی است.

آهنربای جمعه دیدم وی با بیان اینکه عملیات «قول صادقانه 2» دنیا را تحت تأثیر قرار داده و قدرت ایران را به نمایش گذاشته است، گفت: رژیم صهیونیستی جرات پاسخگویی به جمهوری اسلامی ایران را ندارد و قادر به سازماندهی حمله علیه مواضع نخواهد بود. جمهوری اسلامی ایران به خاطر قدرتی که ارتش ایران از آن می ترسد و این به برکت خون پاک شهداست.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=384653

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.