افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 11 October , 2024
0

عملیات صادق 2 باعث تحقیر جبران ناپذیر رژیم صهیونیستی شد – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 393236
عملیات صادق 2 باعث تحقیر جبران ناپذیر رژیم صهیونیستی شد – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

به گزارش خبرگزاری مهر، آیت الله کاظم صدیقی، سرپرست امام جمعه تهران در خطبه های نماز جمعه این هفته تهران گفت: انسان بدکار هر کاری می خواهد انجام می دهد و هر درآمدی را می پذیرد و هر خرجی را متحمل می شود، زیرا هرگز خدا را در نظر نمی گیرد. ” اینطور نیست، بلکه […]

به گزارش خبرگزاری مهر، آیت الله کاظم صدیقی، سرپرست امام جمعه تهران در خطبه های نماز جمعه این هفته تهران گفت: انسان بدکار هر کاری می خواهد انجام می دهد و هر درآمدی را می پذیرد و هر خرجی را متحمل می شود، زیرا هرگز خدا را در نظر نمی گیرد. ” اینطور نیست، بلکه انسان متقی در هر فکر، خاطره، کار و ترک کاری که می خواهد انجام دهد، خدا را در نظر می گیرد. هر که مال خداست، خدا از آن اوست، برای خدا باشید تا خدا برای شما باشد.

وی افزود: بحث تبلیغ یا به تعبیر رهبری جهاد تبیین یکی از مهم ترین عرصه های جهاد است که همه انبیا از این سنگر حرکت خود را آغاز کردند و سخنگو و سخنگو خدا بودند. خداوند در قرآن بر پیامبر واجب کرده است که در موضوع غدیر در زمینه تبلیغ بیان کند.

خطیب موقت نماز جمعه تهران تصریح کرد: مقام معظم رهبری در شرایط نگرانی و تهدید در نماز جمعه نصر حضور یافتند، در مقابل استکبار با رفتن این عالم عده ای دچار افت روحی و شوکه شدند.

وی ادامه داد: مردم قهرمان غزه و لبنان در جبهه مقاومت فردی چراغ و مشعل، قهرمان و بی بدیل در مدیریت را از دست دادند. وی از نظر خصوصیات ذاتی خود فردی با تجربه و بزرگوار و از نظر رهبری گزیده ای از فضایل لبنان و خاری در چشم دشمن مشوق جبهه جهاد بود.

نیروهای مسلح ما ثابت کرده اند که شکست ناپذیر هستند.

امام موقت تهران در ادامه به عملیات صادق 2 و ایران اشاره کرد ام القرایی وی به تشریح مجاهدان و ظالمان پرداخت و گفت: نیروهای مسلح ما در دوران انقلاب آزمون دفاع مقدس و حرم را پس داده و ثابت کرده اند که شکست ناپذیر هستند.

وی همچنین حضور باشکوه مردم در نماز جمعه نصر را برجسته کرد و تصریح کرد: اگر رهبری ما با شجاعت، اقتدار و درایت عمل می کردند، مردم نیز حاضر بودند با همسر و فرزندان خود در معرض تهدید جان خود را برای مقاومت و رهبری فدا کنند. اعتقاد ایشان به مقام ولایت یک اعتقاد سیاسی نیست، بلکه اعتقادی دینی و فطری و خالصانه است و ایشان را نائب امام زمان(عج) می داند و حضور ایشان افتخاری برای جبهه مقاومت و موجب سربلندی و افتخار بود. . به ایران اسلامی

آیت الله صدیقی با بیان اینکه سپاه قهرمان به همراه ارتش مکبابی و وزارت دفاع برنامه ریزی جدی را پیش بینی کردند، تاکید کرد: در این برنامه زمان و کیفیت در نظر گرفته شد و دیدیم که 200 موشک از ایران مقاوم ارسال شد. اهداف در یک مرحله بود و با وجود تجهیزات دفاعی، 170 موشک به هدف اصابت کرد که باعث فلج جبران ناپذیر و تحقیر اسرائیل شد.

امام جمعه تهران افزود: وعده صادق 2 یک حمله علمی و فناوری بر اساس محاسبات تجهیزات نظامی بود که برتر از تکنولوژی آمریکا و غرب بود و واقعاً کمر اسرائیل را شکست و بینی آمریکا را به آن مالیدند هیچ غلطی نمی تواند بکند .

وی همچنین تاکید کرد که حرکت نیروهای مسلح ما اخلاقی است. متحمل وی تصریح کرد: ما به تأسیسات و زیرساخت های آنها حمله نمی کنیم و به جان آنها حمله نمی کنیم.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=393236

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.