افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 19 October , 2024
2

عملیات زمینی ناموفق/پیشرفت در مناطق کشاورزی غزه دستاوردی نیست – خبرگزاری مهر ایران و جهان

  • کد خبر : 125501
عملیات زمینی ناموفق/پیشرفت در مناطق کشاورزی غزه دستاوردی نیست – خبرگزاری مهر ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، سردار سرلشکر. فیض الدویرییک تحلیلگر نظامی اردنی درباره آخرین تحولات عملیات زمینی رژیم صهیونیستی در غزه گفت: اشغالگران بعد از ظهر جمعه در پیشروی خود به سمت بیمارستان شفا به هیچ یک از اهداف خود دست نیافتند و این بدان معناست که مقاومت غزه […]

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، سردار سرلشکر. فیض الدویرییک تحلیلگر نظامی اردنی درباره آخرین تحولات عملیات زمینی رژیم صهیونیستی در غزه گفت: اشغالگران بعد از ظهر جمعه در پیشروی خود به سمت بیمارستان شفا به هیچ یک از اهداف خود دست نیافتند و این بدان معناست که مقاومت غزه همچنان بر مجموع مناطق تحت کنترل خود است. حوزه. نبرد میدانی

این تحلیلگر مسائل نظامی و راهبردی در گفت و گو با الجزیره گفت: ارتش اسرائیل تاکنون در عملیات زمینی خود هیچ دستاوردی نداشته است، زیرا پیشروی زمینی آن تنها در مناطق کشاورزی و خالی از سکنه مانند بیت است. هانون، خیابان الرشید و تعداد کمی لاهیا اتفاق افتاده است و آنها در واقع به اهداف خود نرسیده اند.

تحلیلگر نظامی اردن در مورد این عملیات. قسام ضد اشغالگران گفتند: گردان ها قسام از ابتدای نبرد، دو تیپ کامل از نیروهای ارتش همیشه آویو و تلفات این رژیم از 800 سرباز فراتر رفته است.

سرلشکر فیض الدویری وی ادامه داد: ارتش اسرائیل پس از اقدامات لجستیکی و حجم گسترده آتش نیروی هوایی خود توانست در دو روز گذشته عملیات زمینی محدودی را انجام دهد، با وجود این نمی توان از تحقق دستاوردی برای آنها صحبت کرد.

وی تاکید کرد: اگرچه 30 ساعت از عملیات زمینی متجاوزان به سمت بیمارستان شفا می گذرد، اما ارتش در 600 متری بیمارستان در غرب غزه گرفتار شده است.

الدویری وی با اشاره به وجود نبرد ویرانگر میان رزمندگان فلسطینی و صهیونیست ها، گفت: با وجود اقدام صهیونیست ها در توسل به انواع فنون نظامی و تاکتیک های بمباران و پوشش آتش هوایی، عملیات نفوذ اشغالگران تاکنون با شکست مواجه شده است.

ژنرال اردنی تصریح کرد: ارتش رژیم صهیونیستی ادعا می کند که به مجاورت بیمارستان شفا رسیده است، طبیعی است که با شلیک موشک و بمباران های هوایی و کشتار مداوم هزاران غیرنظامی در یک ماه گذشته، این حملات انجام شده است. عملیات زمینی اما مهم این است که رزمندگان مقاومت میدان و نبردی را که در اختیار دارند کنترل کنند.

ژنرال بازنشسته ارتش خاطرنشان کرد: ارتش اسرائیل عملیات زمینی خود را در منطقه بیت متوقف می کند هانون که در حدود 2 کیلومتری شهر قرار دارد به طور کامل تخریب شده است اما در عین حال کنترل نبرد در دست مبارزان فلسطینی است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=125501

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.