افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 24 October , 2024
2

عملیات رفح «سناریوی تظاهراتی» نتانیاهو برای خرید زمان است/بدون استراتژی – خبرگزاری مهر ایران و جهان

  • کد خبر : 258470
عملیات رفح «سناریوی تظاهراتی» نتانیاهو برای خرید زمان است/بدون استراتژی – خبرگزاری مهر ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری مهر، روزنامه «تایمز» لندن تحلیلی از حمله نظامی ارتش اشغالگر به گذرگاه مرزی منتشر کرد. رافا در جنوب غزه، از سمت شرق، این منطقه هیچ دستاورد نظامی و اهمیت راهبردی ندارد. تحلیلگر نظامی بریتانیایی تایمز تاکید کرد که اشغال گذرگاه در شرق رافا و ورود ارتش اسرائیل به مناطق شرق رافا همزمان […]

به گزارش خبرگزاری مهر، روزنامه «تایمز» لندن تحلیلی از حمله نظامی ارتش اشغالگر به گذرگاه مرزی منتشر کرد. رافا در جنوب غزه، از سمت شرق، این منطقه هیچ دستاورد نظامی و اهمیت راهبردی ندارد.

تحلیلگر نظامی بریتانیایی تایمز تاکید کرد که اشغال گذرگاه در شرق رافا و ورود ارتش اسرائیل به مناطق شرق رافا همزمان با ادامه مذاکرات غیرمستقیم با مقامات حماس در قاهره، در پی تشدید اعتراضات بین المللی علیه این رژیم، ارزش این عملیات کاهش یافته است.

به نوشته این نشریه، ارتش این رژیم پس از ماه ها کوبیدن بر طبل اشغالگری رافا به عنوان «آخرین پایگاه کلیدی حماس» در غزه، در شرایطی که نه در مرکز این شهر، بلکه با کاروانی از تانک ها، نفربرها و پیاده نظام در فاصله سه مایلی در حومه ای محدود به شرق شهر. . رافا وارد شد و واقعیت «آخرین مرحله این جنگ» را برخلاف ادعای مسئولان نشان داد همیشه آویو در شکست حماس است.

تحلیلگر نظامی این نشریه اعتراف کرد که بر اساس شواهد میدانی حاکی از عملیات نظامی ارتش اسرائیل در حومه شهر رافا شما فقط می توانید از این شغل راضی باشید رافا نمایش جعلی نتانیاهو که توسط جناح راست افراطی حاکم در کابینه سازماندهی شد، همراه با صحنه محیط زیست بایدن فاقد استراتژی نظامی است.

تایمز تحلیل خود را از برنامه تسخیر به پایان می رساند رافا بدین ترتیب نتیجه می شود که نتانیاهو با اشغال نظامی بخشی از شرق رافا و در زمان خشکی به دنبال کسب زمان است زیرا به خوبی می داند که بدون حضور شرکای راست افراطی خود در کابینه اکثریت کابینه را از دست خواهد داد و با تظاهرات نظامی دروغین حضور یک کاروان تانک کوتاه مدت در مورد این موضوع به سرعت افکار عمومی این رژیم و محافل رقیب را متعجب خواهد کرد که چرا با این همه سروصدای نظامی ارتش، چرا ارتش مرکزی؟ رافا نمیتونستم کنترل کنم

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=258470

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.