افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 24 October , 2024
2

عملیات جدید رزمندگان قسام و سرایا القدس علیه اشغالگران در غزه – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 301685
عملیات جدید رزمندگان قسام و سرایا القدس علیه اشغالگران در غزه – خبرگزاری مهر |  اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری مهر، گردان ها قسام (شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس) و گردان های قدس (شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین) دوشنبه شب اعلام کردند که عملیات جدیدی را علیه اشغالگران در نوار غزه انجام داده اند. سایت فلسطینی الیوم گزارش داد که رزمندگان گردان شهدای عزالدین قسام در دویست و بیست […]

به گزارش خبرگزاری مهر، گردان ها قسام (شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس) و گردان های قدس (شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین) دوشنبه شب اعلام کردند که عملیات جدیدی را علیه اشغالگران در نوار غزه انجام داده اند.

سایت فلسطینی الیوم گزارش داد که رزمندگان گردان شهدای عزالدین قسام در دویست و بیست و پنجمین روز از جنگ نسل کشی علیه نوار غزه، شاخه نظامی حماس طی چندین عملیات بزرگ در دفاع از ساکنان خود ضربات دردناکی را بر دشمن صهیونیستی وارد کرد.

گردان ها قسام در بیانیه ای از سه عملیات موفقیت آمیز مختلط وی در روز 225 نبرد الاقصی از ارتش اشغالگر غزه گزارش داد.

گردان های شهید عزالدین قسام در اطلاعیه ای اعلام کردند که قرارگاه دشمن با خمپاره های کالیبر سنگین در جنوب محله همیشه سلطان در شهر رافا برخورد می کنیم.

همچنین در بیانیه قسام گفته شده که گردان های مجاهد قسام در عملیاتی دیگر دو تانک مرکاوای اسرائیلی ها در همان منطقه توسط موشک ضد زره یاسین 105 مورد حمله قرار گرفتند.

این بیانیه می افزاید: رزمندگان قسام نیروهای اشغالگر در جنوب شرقی و جنوب غربی محله همیشه السلطان مورد اصابت خمپاره قرار گرفته است.

از سوی دیگر، گردان های قدس در اطلاعیه ای اعلام کردند که رزمندگان گردان های قدس یک تانک اسرائیلی را در جنوب محله منهدم کردند. عربستان سعودی در غرب رافا با یک بمبکار الفداییاو منفجر شد.

این گردان ها در حال اشغال نیروهای اسرائیلی در منطقه هستند. همیشه زعروب در جنوب غربی رافا همچنین یک حمله خمپاره ای را هدف قرار داد.

گردان های قدس همچنین با بمب های «ابابیل» نیروها و تجهیزات نظامی اسرائیل را در اطراف پایگاه «کرم» بمباران کردند. ابو سلم در شرق رافا اداره می شود

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=301685

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.