افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 25 October , 2024
1

عملیات تروریستی در سیستان و بلوچستان 7 کشته برجای گذاشت + عکس

  • کد خبر : 382537
عملیات تروریستی در سیستان و بلوچستان 7 کشته برجای گذاشت + عکس

به گزارش خبرنگار رکنا، سه شنبه 19 مهر 1403 سه حادثه تروریستی در مقابل مدرسه دربخش بنت نخشهر به خودروهای هنگ مرزی جکیگور و مأموران سیستان و بلوچستان تیراندازی شد. در این تیراندازی تروریست ها چهار نفر را مقابل مدرسه ای در نیکشهر که جشن عاطفه ها در آن برگزار می شد به هلاکت رساندند. […]

به گزارش خبرنگار رکنا، سه شنبه 19 مهر 1403 سه حادثه تروریستی در مقابل مدرسه دربخش بنت نخشهر به خودروهای هنگ مرزی جکیگور و مأموران سیستان و بلوچستان تیراندازی شد.

در این تیراندازی تروریست ها چهار نفر را مقابل مدرسه ای در نیکشهر که جشن عاطفه ها در آن برگزار می شد به هلاکت رساندند.

این حمله پس از جشنی هیجانی در مدرسه محسنین شیخان بنت صورت گرفت که پس از آن پرویز کدخدایی فرمانده سپاه بنت، یوسف شیرانی رئیس شهرداری بنت و دو سرباز سپاه به نام جواد ساداتی انجام شد. و مجیب بلوچی در این حمله تروریستی که انجام دادند به شهادت رسیدند.

شهادت دو مامور پس از حمله به خودروی فرماندهی در جاده خاش به زاهدان

در حادثه ای دیگر دو تن از مرزبانان شهید شدند.

بر اساس جزئیات این خبر، ماموران گردان مرزی مورتان هنگ مرزی جکیگور هنگام حمل جیره غذایی و حمایت از مرزبانان در محورهای مواصلاتی حوالی روستای پشمک شهرستان راسک مورد حمله گروهک تروریستی قرار گرفتند.

همچنین در حادثه تیراندازی به ماموران در محور جکیگور راسک دو نفر مجروح شدند که وظیفه آنها «مهدی بلوچی» از کارکنان هنگ مرزی جکیگور جان برکف از شهدای این حادثه است.

دو افسر دیگر شهید شدند

همچنین امروز در پی تیراندازی عناصر گروهک تروریستی به مأموران یگان تکاوری در محور خاش – زاهدان، دو افسر دیگر به شهادت رسیدند. در این حادثه تروریستی حسینعلی کیخا از هنگ مرزی جکیگور و ابوالفضل جهانی از یگان تکاوران به شهادت رسیدند.

این در حالی است که جیش ظالم امروز بر اساس بیانیه های جداگانه مسئولیت دو حمله تروریستی در استان سیستان و بلوچستان را بر عهده گرفت.

بررسی ابعاد سه حادثه تروریستی در سیستان و بلوچستان به گفته وزیر کیشور

به این ترتیب اسکندر مومینی وزیر کیشور به معاون امنیتی، اداری و استاندار سیستان و بلوچستان دستور داد سه حادثه تروریستی را سریعا بررسی و نتیجه را درخواست کنند.

مومینی با دستور پور جمشیدیان معاون امنیتی، اداری و کرمی استاندار سیستان و بلوچستان بر شناسایی، برخورد با تروریست ها و بررسی ابعاد سه حادثه تروریستی امروز تاکید کرد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=382537

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.